  • Data: 2011-11-03 23:51:18
    Temat: Re: w końcu
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-03 23:30, Bugatti pisze:

    > Brzmi jak krótki wrzask wściekłego kota.
    >
    > IMHO ten robi wrażenie -
    > http://www.youtube.com/watch?v=O-Av4P2XUp8
    >
    > BTW jak już jesteśmy przy szybkich autkach to nie obśliniajmy się
    > jakimiś Mercami biturbo (bez obrazy ;-P) tylko idźmy dalej:
    >
    > 870 PS i 11 000 obr./min
    > http://www.youtube.com/watch?v=IYaqskg3Wh0&feature=p
    layer_embedded#!

    > 60 - 160 km/h - 4.02s
    > 100 - 200 km/h 4.6s
    >
    > Pozdr.

    Evo10 bez przeróbek robi wrażenie na mnie i tak. Jeździłem
    i mógłbym mieć takie auto jako 8 lub 9 z kolei.
    Jeździł bym nim pewnie parę razy w roku. Jest zbyt krzykliwe.
    IMO Golf R lepszy.

    Nikogo nie obrażając: Evo10 to trochę auto z japońskiej kreskówki.

    A ten "merc biturbo" to jest seria, bez żadnych przeróbek. W216.
    Auto super wygodne. Można nim zrobić 1500 km i iść na imprezę.
    Po 1500 km w Evo to można iść na OIOM i do laryngologa.

    Ja chyba za stary na Evo jestem, chociaż jeszcze 2 lata
    temu to mnie kręciło.

    A co do wydechu, to silniki H16 w BRM to było coś. Ale takie
    auto jest nie do kupienia.

    http://www.youtube.com/watch?v=tV-9A6UP1xo