  • 1. Data: 2012-11-20 12:29:59
    Temat: w ejpyl nie do pomyslenia!
    Od: K <...@...c>

    http://www.in4.pl/news_Google_Android_4.2_z_brakuj%C
    4%85cym_miesi%C4%85cem,25784.htm

  • 2. Data: 2012-11-20 12:32:06
    Temat: Re: w ejpyl nie do pomyslenia!
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-20 12:29, K wrote:
    > http://www.in4.pl/news_Google_Android_4.2_z_brakuj%C
    4%85cym_miesi%C4%85cem,25784.htm

    bo ja wiem... to jest jak najbardziej "think different" mate.

  • 3. Data: 2012-11-21 22:32:43
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    4%85cym_miesi%C4%85cem,25784.htm

    > bo ja wiem... to jest jak najbardziej "think different" mate.
    Dziwne w moim jest grudzien 2012 r.
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 4. Data: 2012-11-22 00:10:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-21 22:32, zho wrote:

    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    4%85cym_miesi%C4%85cem,25784.htm

    > Dziwne w moim jest grudzien 2012 r.
    > Pozdrawiam ZHO
    > www.akwa.aip.pl

    Przypuszczam, ze to wynika stad "w ubiegły piątek Google wydało ją to
    publicznych testów"

    Natomiast odnosnie "niedopomysleniawejpyl" wczoraj zrobilem aktualizacje
    mojego talerzyka na ciaska o wdziecznej nazwie iPad 2.
    Aktualizacja przebiegla bez problemu. Dzisiaj chwile porozkoszowalem sie
    amazingiem w czystej formie jednak moj szczery niepokoj wzbodzil napis
    "brak" w miejscu gdzie jeszcze niedawno bylo napisane "orange".
    Wlaczalem i wylaczalem w moim talerzyku dostep do sieci komorkowej,
    dalem tez wykrywanie innych sieci....guzik. Pomoglo dopiero zastosowanie
    dobrej radzieckiej metody: wyjmij i wloz karte sim.
    Uwielbiam ten sprzet, "it just works" w najczystszej postaci.

  • 5. Data: 2012-11-22 14:45:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "zho" <o...@p...com> wrote in message

    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    4%85cym_miesi%C4%85cem,25784.htm

    > Dziwne w moim jest grudzien 2012 r.

    Na pewno jest to fotomontarz zrobiony przez fanbojów appla :-)

  • 6. Data: 2012-11-22 16:34:16
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Na pewno jest to fotomontarz

    Żaden fotomontaŻ, tylko ordynarny byk.

    > zrobiony przez fanbojów appla :-)

    Konkretnie jednego - ciebie. Nie próbuj ukryć się w tłumie.

    JoteR