    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: w dieslu, w kombi etc.
    Date: Sun, 17 Apr 2011 22:35:31 +0200

    JK pisze:

    > Chyba Cię nie pocieszę. To pokolenie już mamy.

    1. przychodzą do mnie klienci i mniej wiecej mówią ze to czy tam to
    stegowali i sie zje..... - wie pan o co chodzi? odpowiadam ze spokojem
    ze nie wiem i proszę o pokazanie paluszkiem elementu. działa.
    2. nie przeklinam, mówie przyszedłem a nie przyszłem, wyłączam a nie
    wyłanczam i tak uczę/ wymagam od dziecka. Nie widzę tego u innych
    rodziców, ale wcale sie nie martwię. jeśli moja latorośl będzie szukała
    pracy, ma większe szanse.
    3. wcale nie jestem polonistą, ani językowcem. Wystarczy jednak ze ktoś
    mi zwróci uwagę ze mówi sie sweter a nie swetr, sprawdzam, i zmuszam sie
    do poprawności. Po wielu latach staje sie to tak samo automatyczne jak
    zmiana biegów.....

    ToMasz