  • Data: 2009-08-27 14:36:41
    Temat: Re: w TAKTAK 1000 zl na WEEKEND
    Od: "polak maly" <p...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Wostal" <w...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h6q3hr$7pr$1@news.onet.pl...
    > Ja konto zasilić musiałem, bo średnio około 30 PLN na dwa tygodnie
    > doładowuję, więc za 25 PLN je wzbogaciłem, a że potrzebowałem Internetu
    > przez GPRS, wysłałem kod *106# i dostałem 100 PLN do wykorzystania przez
    > sobotę i niedzielę. Zostało mi jednak jeszcze 78 PLN.
    > Jakież jednak było moje zdziwienie, kiedy zacząłem się łączyć po niedzieli
    > z Internetem, gdy miast obniżania się stanu podstawowego konta, obniżał
    > się stan niewykorzystanych złotówek z tej premii, a pod *9602 słyszałem,
    > że do wykorzystania do dnia, który już minął 3 dni temu pozostało mi tyle,
> [...]

    Ciekawa sprawa! U siebie zaobserwowałem to samo - odliczanie z weekendowego
    subkonta po terminie ważności za połączenia z internetem.
    Ilość złotówek na subkoncie można sprawdzić nie tylko dzwoniąc pod *9602 ale
    również kodem USSD: *103*4# lub *103# i wybrać w odpowiedzi sieci z menu
    cyfrę 4.

    --
    PM

    mail: http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/8%708