  • Data: 2012-04-19 11:00:43
    Temat: Re: vw pasztet czy audiczka a6
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-19 10:29, Lukasz pisze:

    > nie wiem jak twoja A6, ale moja po pierwsze kleiła się drogi, a po
    > drugie wyrównywała drogę ;) jak przesiadłem się do octavii to jeździłem
    > po serwisach i sprawdzałem zawieszenie, bo strasznie mi w pewnych
    > miejscach na A4 'skakał', dopiero znajomy uświadomił mnie że tam są po
    > prostu takie dziury i każde auto tak skacze (oprócz tego audi)...

    Na początku mojej jazdy audi notorycznie łamałem przepisy i to
    nieświadomie bo ja lekko na gaz i wydawało mi się, że strasznie wolno
    jadę, a tu patrzę na licznik i jadę 100 (w mieście) to samo zakręty
    płynnie i bezproblemowo. Ale również i omega bardzo dobrze się mi
    prowadziła. Laguna również fajnie się prowadzi i o ile znajdą się
    samochody, które prowadzi się podobnie jak audi to ciężko znaleźć takie
    gdzie jest również cicho.

    Ariusz