  • Data: 2010-01-20 12:27:29
    Temat: Re: volvo_geartronic
    Od: "Jarek" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak sprawdzić stan turbiny? co z tego, że poczuję jak mnie wciśnie w fotek
    > przy przyspieszaniu, gdy tydzień po zakupie turbo padnie? czy da się to
    > (tj. sprawdzić stan) w ogóle zrobić podczas pierwszych oględzin auta, bez
    > pomocy warsztatu i specjalnych narzedzi?

    Na pocieszenie napisze, ze nawet jesli zrobisz to z pomoca warsztatu, to i
    tak nie masz pewnosci, ze turbo nie padnie za tydzien. To samo dotyczy
    kazdej innej czesci w samochodzie. Oczywiscie nie podwazam sensu wizyty w
    warsztacie, ale nie wszystko da sie wykryc - pomijam sprawy ewidentne, jak
    np. luzy zawieszenia, zuzycie klockow hamulcowych itp.