eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia[voip] SPA-3000 nie chce łączyć przez PSTN (# daje zajętość) › Re: [voip] SPA-3000 nie chce łączyć przez PSTN (# daje zajętość)
    From: Baseciq <n...@b...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: [voip] SPA-3000 nie chce łączyć przez PSTN (# daje zajętość)
    Date: Fri, 4 Dec 2009 10:56:40 +0100

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 03:54:15 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Macie jakieś pomysły co z tym zrobić?

    O ile dobrze Cię wczoraj zrozumiałem, to warto by było to zrobić:

    PSTN-To-VoIP Gateway Enable na 'no'
    VoIP-To-PSTN Gateway Enable na 'no', bo nie są to funkcjonalności z których
    będziesz korzystał.

    Obawiam się że będziesz musiał zrobić dialplan :)

    http://www.jmgtechnology.com.au/spa_3000_guide.pdf - tam na końcu jest
    appendix z przykładami:

    (<#9:>xx.<:@gw0>) - this dial plan demonstrates replacement and repetition.
    When you enter a #9 followed by any number of digits (a timeout is used to
    determine the end) it will go out through the PSTN line (gateway 0)

    Jak będziesz ustawiał diaplan, zobacz na zakładkę "regional" gdzie masz
    listę kodów do ustawiania parametrów bramki/linii/etc. Ale nigdy nie
    używałem innych kodeków niż G711.a/u (największe pasmo, najlepsza jakość).

    Dial plan ustawia się na zakładce Line1!

    Wyłącz provisioning i w razie czego daj znać ;)
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z