-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!nntp.aste
r.pl!newsread1.aster.pl!not-for-mail
From: czak norris <c...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: vivaro 6-osobowy
Date: Mon, 19 Sep 2011 16:24:05 +0200
Organization: Aster Sp. z o.o.
Lines: 40
Message-ID: <j57j91$22aq$1@newsread1.aster.pl>
References: <j4tlh9$fro$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-112-241.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsread1.aster.pl 1316442209 67930 85.222.112.241 (19 Sep 2011 14:23:29
GMT)
X-Complaints-To: a...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Sep 2011 14:23:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:6.0.2) Gecko/20110902 Thunderbird/6.0.2
In-Reply-To: <j4tlh9$fro$1@news.onet.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 110919-0, 2011-09-19), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2399528
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-09-15 22:00, MalyMJ pisze:
> zakup bylby na firme moja - pytam wiec Pana jak jest z homologacją na
> ciezarowe - a on twierdzi ze wystarczy jechac na stacje diag zrobic
> badanie za 50zeta i oni wystawia swistek vat2 - tylko dlaczego vat2
> skoro w berlingo mam vat1 ? ktos się orientuje?
Bo VAT-1 != VAT-2
Poniżej opis VAT1-4 (już kiedyś wrzucałem):
VAT-1 pojazdów samochodowych mających jeden rząd siedzeń, który
oddzielony jest od części przeznaczonej do przewozu ładunków ścianą lub
trwałą przegrodą, klasyfikowanych na podstawie przepisów prawa o ruchu
drogowym do podrodzaju: wielozadaniowy, van;
VAT-2 pojazdów samochodowych mających więcej niż jeden rząd siedzeń,
które oddzielone są od części przeznaczonej do przewozu ładunków ścianą
lub trwałą przegrodą i u których długość części przeznaczonej do
przewozu ładunków, mierzona po podłodze od najdalej wysuniętego punktu
podłogi pozwalającego postawić pionową ścianę lub trwałą przegrodę
pomiędzy podłogą a sufitem do tylnej krawędzi podłogi, przekracza 50 %
długości pojazdu; dla obliczenia proporcji, o której mowa w zdaniu
poprzednim, długość pojazdu stanowi odległość pomiędzy dolną krawędzią
przedniej szyby pojazdu a tylną krawędzią podłogi części pojazdu
przeznaczonej do przewozu ładunków, mierzona w linii poziomej wzdłuż
pojazdu pomiędzy dolną krawędzią przedniej szyby pojazdu a punktem
wyprowadzonym w pionie od tylnej krawędzi podłogi części pojazdu
przeznaczonej do przewozu ładunków;
VAT-3 pojazdów samochodowych, które mają otwartą część przeznaczoną do
przewozu ładunków;
VAT-4 pojazdów samochodowych, które posiadają kabinę kierowcy i nadwozie
przeznaczone do przewozu ładunków jako konstrukcyjnie oddzielne elementy
pojazdu;
--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=