  • 31. Data: 2011-10-28 07:34:42
    Temat: Re: via toll inaczej
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-25 08:42, Barti pisze:
    > wszyscy, zważywszy na dopuszczalne masy na drogach "bocznych"). Czyli po
    > raz kolejny okazało się, że rządzący są idiotami i naiwniakami?

    Nie, okazalo sie, ze sa geniuszami.
    Skoro ciezarowki uciekaja to zagesci sie siec viatoll, a jak juz bedzie
    dosc gesta, to nic nie stoi na przeszkodzie, zeby obciazyc oplatami
    osobowki.
    I tak malymi kroczkami, badajac kiedy ludzie sie wkurwia (a jak widac
    zerowe wkurwienie spoleczne wywolaly obecne ceny paliw) i dajac im
    przywyknac.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 32. Data: 2011-10-28 09:02:57
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-28 07:34, MarcinJM pisze:

> [...]
    > I tak malymi kroczkami, badajac kiedy ludzie sie wkurwia (a jak widac
    > zerowe wkurwienie spoleczne wywolaly obecne ceny paliw) i dajac im

    Dodatkowo, długo oczekiwane autostrady, zrobiono najdroższymi na
    świecie. Ludzie nadal się cieszą, więc śrubę można dokręcać dalej.

    A.

  • 33. Data: 2011-10-28 18:36:16
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-10-27, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Francja, Wlochy, Hiszpania ? Czyli wszystkie kraje gdzie sa "prywatne"
    > autostrady.
    > Austria moze jeszcze, ale w ograniczonym zakresie, bo tam chyba tylko
    > dwa kawalki prywatne.

    Na włochy akurat nie jezdzilem i nie jezdze ale na francje i hiszpanie
    mam 'dkv box' i wszystkie telepejdże z marszu przejezdzam.

    > Tylko skad te autostrady maja sie wziasc ? :-)

    z akcyzy i podatku drogowego k***a. Wiem, za duzo chyba od panstwa
    wymagam, zeby umialo wydac pieniadze zgodnie z przeznaczeniem ;)

    --
    WildS

  • 34. Data: 2011-11-01 17:14:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Oct 2011 14:01:56 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ktos pamieta jak
    >to wtedy bylo - jezdzily, czy nie ?

    Nie jeździły. Jeździły z Konina przez Golinę i Słupcę do Wrześni i
    dalej na Poznań. Obecną DK92.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2011-11-01 18:35:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ph60b718l5g3ncup7s6lujapr2okcbealk@4ax.com...

    > Nie jeździły. Jeździły z Konina przez Golinę i Słupcę do Wrześni i
    > dalej na Poznań. Obecną DK92.

    Teraz już nie jeżdżą, bo też jest płatna, więc jadą wojewódzkimi.

  • 36. Data: 2011-11-01 18:46:49
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-11-01, Cavallino <c...@k...pl> wrote:
    > Teraz już nie jeżdżą, bo też jest płatna, więc jadą wojewódzkimi.

    przez goline akurat nie jezdza bo 92 pomiedzy koninem a wrzesnia ma 18t
    dmc a kawalek przy golinie do a2 (nie pamietam numeru, czterystailes) ma
    12tdmc

    Znaki objazdu prowadza na płatną prywatną A2. Ktoś musiał nieźle
    posmarować ;) Brak drogi alternatywnej bezpłatnej do A2 na tym odcinku.
    Mi to wisi bo pracodawca płaci ale na jego miejscu to bym zbierał kwitki
    i potem wytoczył np. gdace albo hgw komu proces o odszkodowanie za to,
    ze zmusza do jazdy prywatnym kawałkiem a2.

    --
    WildS

  • 37. Data: 2011-11-01 21:18:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Nov 2011 18:46:49 +0100 (CET), WildS <f...@n...pl>
    wrote:

    >przez goline akurat nie jezdza bo 92 pomiedzy koninem a wrzesnia ma 18t
    >dmc a kawalek przy golinie do a2 (nie pamietam numeru, czterystailes) ma
    >12tdmc

    Drugą stroną też się nie da, bo tam jest chyba 10 albo 12 ton.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280