    From: Barti <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: via toll inaczej
    Date: Thu, 27 Oct 2011 16:45:40 +0200

    W dniu 2011-10-27 15:49, J.F pisze:

    > Niekoniecznie.
    > U podstaw obecnych rozwian byly niedawne finanse i doplaty do autostrad.
    > Obecnie byc moze budzet jest korzystniejszy.
    >
    > Na epitety zasluguja ewentualnie ci od Buzka lub SLD - bo to oni nas
    > wkopali w taka idiotyczna sytuacje, w ktorej nie ma dobrego wyjscia.
    >
    > J.

    Może niepotrzebne było to ostatnie zdanie. Bardziej chodzi mi o
    istniejącą sytuację, a nie o to kto za nią odpowiada. Firmy transportowe
    dzięki viatoll zyskały mozliwość jeżdżenia po Polsce bezpłatnie. Drogami
    gorszymi, ale jednak. Głupi, by nie skorzystał.

    Inna sprawa, że po kilku miesiącach może przyjdzie refleksja i może
    okaże się, że bocznymi wcale nie wychodzi taniej, bo czas, bo wolniej,
    bo korki i to co po wprowadzeniu viatolla wydaje się darmowe takim
    przestanie być, bo zwiększy koszty transportu. A co za tym idzie będzie
    się opłacało zapłacić za przejazd viatollowa trasa.

    pzdr
    Barti