-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border3.nntp.dca.giganews.c
om!border1.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.co
m!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.n
ews.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
r-mail
Date: Wed, 24 Nov 2010 16:26:03 +0100
From: krzysiek82 <g...@m...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: używany tdi - trwałość
References: <c...@y...googlegroups.com>
<4ced188b$0$27027$65785112@news.neostrada.pl> <icjal0$9fk$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <icjal0$9fk$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 12
Message-ID: <4ced2f01$0$21007$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.197.186
X-Trace: 1290612481 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21007 83.15.197.186:54667
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2328124
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-24 16:23, Lewis pisze:
> Niestety nowsze konstrukcje często mają mało wspólnego z tymi
> "legendarnymi" klekotami jeśli chodzi o wytrzymałość.
>
bo nowsze mają być pozornie ekologiczne, trwałość obecnie nikogo nie
interesuje. Co ciekawe odmiana AFN 110KM miewała już więcej problemów z
turbiną (zmienna geometria), dwumasą, oraz trwałością głowicy. Ale w
porównaniu z nowymi silnikami 2.0 PD to i tak są mega niezawodne.
--
krzysiek82
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.10 18:09 Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=