eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyużywany tdi - trwałośćRe: używany tdi - trwałość
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: używany tdi - trwałość
    Date: Wed, 24 Nov 2010 10:30:11 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <icilv3$s6h$1@news.onet.pl>
    References: <c...@y...googlegroups.com>
    <icief7$4nl$1@news.onet.pl>
    <e...@h...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: nat-1.telenet.koba.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1290591011 28881 83.175.152.14 (24 Nov 2010 09:30:11 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Nov 2010 09:30:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <e...@h...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2328037
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-24 10:18, Andrzej pisze:
    >> Sprzeglo i kolo zamachowe moze domagac sie juz wymiany, chociaz jezeli
    >> samochod byl eksploatowany glownie na dluzszych trasach to moze
    >> wytrzymac i 2 x tyle.
    >>
    >> Tarcze, klocki sprawdz.
    >> Turbosprezarka powinna byc OK.
    >> O pompowtryskiwacze bym sie nie martwil.
    >> Oczywiscie rzeznik moze zalatwic kazdy samochod po dowolnym przebiegu,
    >> sprawdzic trzeba z mechanikiem itp... ale taki przebieg to dopiero
    >> dobrze dotarty samochod ;)
    > Słyszałem opinie że silniki z pompowtryskiwaczami są bardziej wrażliwe
    > na jakość paliwa. Czy warto kierować się tym przy wyborze samochodu i
    > szukać silnika z tradycyjną pompą rozdzielaczową?
    > Czy pomiędzy silnikami (różna warrianty mocy) z pompowtryskiwaczami
    > mogą być różnice w trwałości? Bo rozumiem, że sprzegło/koło dwumasowe
    > w słabszej wersji może dłużej wytrzymać?
    >

    Najpierw przemyśl dobrze czy diesel jest Ci faktycznie potrzebny, jeśli
    tak, to owszem nowsze konstrukcje są bardziej wrażliwe, praktycznie na
    wszystko. Stare poczciwe klekoty z VP jeździły w ciężkich warunkach,
    niejednokrotnie tankowane wszelakimi wynalazkami i nie psuły się
    nadmiernie. Tylko dziś znaleźć auto z silnikiem diesla i VP w stanie nie
    zajechanym na śmierć oraz nie klepanym 3 razy graniczy z cudem.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: