eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyużywany tdi - trwałośćRe: używany tdi - trwałość
  • Data: 2010-11-24 08:22:15
    Temat: Re: używany tdi - trwałość
    Od: omega_fan <o...@n...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Załóżmy, że znajdę egzemplarz z rzeczywistym przebiegiem 180-200 tys.
    > (licznik nie cofnięty). Jakiej trwałości można osprzętu można się
    > spodziewać, wtryskiwaczy (pompowtryskiwaczy), pompy, turbosprężarki,
    > koło dwumasowego. Ile tys. średnio wytrzymują te elementy.
    > Jak wygląda trwałość w poszczególnych wersjach silnikowych:
    > 1. 90km - pompa rotacyjna
    > 2. 110 - pompa rotacyjna
    > 3. 101, 105, 130 km - pompowtryskiwacze
    > Czy samochód z takim przebiegiem może już wymagać dużych nakładó
    > finansowych?
    > Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam

    Sprzeglo i kolo zamachowe moze domagac sie juz wymiany, chociaz jezeli
    samochod byl eksploatowany glownie na dluzszych trasach to moze
    wytrzymac i 2 x tyle.

    Tarcze, klocki sprawdz.
    Turbosprezarka powinna byc OK.
    O pompowtryskiwacze bym sie nie martwil.
    Oczywiscie rzeznik moze zalatwic kazdy samochod po dowolnym przebiegu,
    sprawdzic trzeba z mechanikiem itp... ale taki przebieg to dopiero
    dobrze dotarty samochod ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: