    From: "TymOn" <t...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: uzywany dotykowiec 5'' do 250zl robiacy dobre zdjecia
    Date: Fri, 9 Oct 2015 10:52:55 +0200

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:qjb3ybrvyj6y$.aqo5vokvb3s4.dlg@40tude.net...

    > Poszukaj Lumii 535. Nowa, w sklepie kosztuje 399, a na Allegro jest całe
    > stado prawie nowych kup teraz za 250 i trochę licytacji z cenami poniżej
    > 200 i bez chętnych. Aparat jakiegoś mega szału nie robi, ale jest AF,
    > lampa
    > i coś tam na fotkach widać. W gratisie masz dual SIM i całkiem sprawnie
    > działający telefon. W wersji 8.1 Windows Phone jest całkowicie używalny.
    > Oczywiście jest slot uSD, więc miejsca na zdjęcia nie braknie.

    Dzięki, jest to jakiś pomysł, nie wiem tylko czy rodzicielka da radę się
    przestawić na Windowsa, dopiero co opanowała Androida, wcześniej panicznie
    bała się ekranów dotykowych...
    Jeszcze jedno pytanko: na Allegro jeden gość sprzedaje ten telefon z
    Windowsem 10, to jakaś jego własna aktualizacja, czy faktycznie da się tam
    wgrać ten system?