  • Data: 2009-12-22 22:57:35
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:hgopcc$6hm$1@inews.gazeta.pl...
    > VomitroN pisze:
    >
    > Nas sa miliony dokladnie 49mln uzytkownikow iphoneOS

    A jak odejmiesz takich tacz-ajpodziarzy jak ty, manipulancie, to ile
    zostanie?
    Statystyki sprzed kilku miesiecy tylko z USA, gdzie dalej panuje szal na
    iphoneOS:
    Android 427 914 - 1,7%
    Symbian 888 532 - 3,5%
    PalmOS 2 398 755 - 9,4%
    iPhone 5 258 504 - 20,7%
    WM 6 807 554 - 26,7%
    BB 9 668 977 - 38,0%

    Tym samym zamiar iFanow, probujacych podawac statystyki sluzace do walki z
    WM legna w gruzach. Bo RIM jak widac zgarnia wszystko. Statystyki z konca
    roku pewnie beda jeszcze bardziej ciekawe dla tego systemu.

    > Nie mam iphona, za to iphoneOS bije na glowe WM logika i bezpieczenstwem
    > danych uzytkownika oraz stabilnoscia.

    Rozumiem, ze wybuchanie baterii, tandetny chipset Infineona w wersji 3G,
    ktory powoduje nagminne zrywanie polaczen, koniecznosc dublowania kontaktow,
    praktycznie nieuzywalny BT, maja cos wspolnego z bezpieczenstwem,
    stabiloscia i logika. Tylko ciekawe co?

    > Kup se ipoda Touch bedziesz wiedzial o czym piszesz

    Czyli, ze nie jestes uzytkownkiem iPhona a tylko chcialbys nim byc...
    Czyli, ze ten proces zaczyna sie juz na etapie iPoda.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "