  • Data: 2009-12-21 12:27:28
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szadzik pisze:

    > A to WM to jedyny system operacyjny dostępny na telefonach? A może
    > kupują Maemo, Symbiana, WebOS albo coś jeszcze innego
    > Ty oczywiście wiesz najlepiej co wszyscy kupują, zapomniałem.

    Zapewniam cie ze Waldus mial na mysli WM :)

    > Taki sam folklor jaki był pierwszy ipoo, drugi zresztą też i trzeci też.
    > Dopóki nie dostanie OTWARTEGO (a nie takiego, który trzeba hackować,
    > żeby cokolwiek zrobić) OSu, to takim pozostanie.

    No Symbian to ma otwarty OS na aplikacje ze smietnika ze hoho, a Android
    to i owszem pozwala zainstalowac aplikacje ale tylko takie ktore nie
    maja dostepu do jadra. Wybacz ale otwartosc OS na instalacje smieci
    mogacych wywalic system to domena WM i niech tak zostanie , przyjdzie
    wiatr i zasypie te wstydliwa karte systemow operacyjnych o nazwie WM