  • 1. Data: 2012-06-27 21:41:19
    Temat: uwalony dysk ?
    Od: m...@g...com

    Mam dysk seagate (SATA), na którym coś się podziało z partycją systemową. (są dwie, c
    i d) Podłączony do kompa z działającym windowsem pokazuje dwie partycje, ale pierwszy
    dysk jest niedostępny=próba przeczytania katalogów kończy się niepowodzeniem.
    Instalator windows widzi tą partycje jako nieznaną. Jakiego narzędzia użyć, żeby się
    do tego dysku (partycji c) dostać/naprawić ? EasyRecovery się wiesza.

  • 2. Data: 2012-06-27 23:52:24
    Temat: Re: uwalony dysk ?
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 12:41:19 -0700 (PDT), m...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    się do tego dysku (partycji c) dostać/naprawić ? EasyRecovery się wiesza.

    Testdisk http://www.cgsecurity.org/
    http://www.cgsecurity.org/phpwiki/index.php/examples
    http://www.bezpieczenstwosystemow.pl/index.php?topic
    =2948.0
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 3. Data: 2012-06-28 04:41:08
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał:

    > dysk seagate (SATA), na którym coś się podziało z partycją systemową.

    DMDE i zrzut pierwszych 100 sektorów. Wrzuć na jakis filehosting.

    Remek