  • 21. Data: 2013-01-21 23:57:56
    Temat: Re: uwaga pira kukanie do bagaznika....
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Ja nie przekonuję, tylko pokazuje plusy takiego zerknięcia do bagażnika.
    >
    > Miałem włam do garażu i wynieśli drogie elektronarzędzia. Znałem markę
    > auta włamywaczy. Podałem to policji. Po godzinie trafili ich z połową
    > elektronarzędzi. Gdyby nie mogli zajrzeć do bagażnika to obawiam się że i
    > tego bym nie odzyskał.

    To zupełnie inna sytuacja niż szukanie nie wiadomo czego

  • 22. Data: 2013-01-22 03:21:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 19:46:27 +0100, Tomasz napisał(a):

    > a jak powiem ze nie ?

    To żeby dokonac przeszukania musza zacząć wypełniać tonę papierów.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 23. Data: 2013-01-22 03:21:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 19:57:47 +0100, J.F napisał(a):

    > To ci zrobia przeszukanie, bo prawo do kontroli bagazu maja, a i prawo
    > do przeszukania maja, tu nie Ameryka, zreszta tam tez bagaznik
    > przeszukuja bez nakazu :-)

    Nie do końca. Muszą miec uzasadniony powód, do tego takie przeszukanie musi
    byc w ciągu 7 dni potwierdzone przez prokuraturę.

  • 24. Data: 2013-01-22 03:23:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 22:58:09 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

> [...]
    > auta włamywaczy. Podałem to policji. Po godzinie trafili ich z połową
    > elektronarzędzi. Gdyby nie mogli zajrzeć do bagażnika to obawiam się że

    Ale oni mają prawo przeszukać. Tyle, że przeszukanie to nie 'obejrzenie'.

  • 25. Data: 2013-01-22 06:53:08
    Od: DoQ <d...@g...com>

    > Nie do końca. Muszą miec uzasadniony powód, do tego takie przeszukanie musi
    > byc w ciągu 7 dni potwierdzone przez prokuraturę.

    Ta, stwierdzą że wyglądałeś podejrzanie, że mieli cynk o dealerze
    poruszającym się podobnym samochodem i pozamiatane.

    Pozdr.

  • 26. Data: 2013-01-22 08:59:54
    Od: cos <c...@c...pl>

    W dniu 2013-01-21 16:20, Big Jack pisze:
    Jak mnie misiek
    > pyta dokąd się spieszę, to zawsze mówię, że na pogrzeb. Zazwyczaj to
    > ucina dalsze pytania ;)

    Dobry pomysł. Ja bedę dodawał, ze na swój :)

  • 27. Data: 2013-01-22 10:32:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AdamPłaszczyca" napisał w wiadomości

    >Nie do końca. Muszą miec uzasadniony powód,

    KIerowca nie chcial udostepnic bagazu do kontroli to chyba jest
    uzasadniony powod ?

    >do tego takie przeszukanie musi byc w ciągu 7 dni potwierdzone przez
    >prokuraturę.

    I tego przepisu nie rozumiem. Znaczy sie jak prokuratura nie
    potwierdzi, to co - przeszukania nie bylo ? :-)

    J.

  • 28. Data: 2013-01-22 10:33:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >To żeby dokonac przeszukania musza zacząć wypełniać tonę papierów.

    To zaczna wypelniac. A kierowca bedzie czekal az skoncza :-)

    J.

  • 29. Data: 2013-01-22 11:00:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 21 Jan 2013 19:43:24 +0100 osobnik zwany Tomasz
    napisał:

    > Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    rnetia.pl *Tomasz*

    > Z tym przeszukaniem to nie masz racji... widuje sie czesto w tv jak na
    > ulicy kaza klamoty z kieszen wyciagac... i rewiduja samochody na jakies
    > sobotniej akcji...

    do tego muszą mieć "uzasadnione podejrzenie". Zaglądanie na zasadzie "a
    może się coś znajdzie" jest nielegalne. Trzepanie kieszeni bo w miescie
    ktoś komuś rąbnął komórkę też jest nielegalne.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2013-01-22 11:01:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jan 2013 06:53:08 +0100 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Ta, stwierdzą że wyglądałeś podejrzanie, że mieli cynk o dealerze
    > poruszającym się podobnym samochodem i pozamiatane.

    i będą w stanie udowodnić, ze takie zgłoszenie dostali przed
    przeszukaniem. Bo inaczej to mają problem. a wszystkie takie zgłoszenia
    są rejestrowane papierowo i na nagraniach.