  • 11. Data: 2013-01-21 19:46:27
    Temat: Re: uwaga pira kukanie do bagaznika....
    Od: "Tomasz" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:kdjovc$gjl$1@cougar.axelspringer.pl...

    > Oni zaglądają i bez tego programu.
    > Prawo nie zabrania prosić o otwarcie bagażnika.

    a jak powiem ze nie ?

  • 12. Data: 2013-01-21 19:57:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz" napisał w wiadomości

    >a jak powiem ze nie ?

    To ci zrobia przeszukanie, bo prawo do kontroli bagazu maja, a i prawo
    do przeszukania maja, tu nie Ameryka, zreszta tam tez bagaznik
    przeszukuja bez nakazu :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-01-21 20:07:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Tomasz* napisał(-a):

    > Z tym przeszukaniem to nie masz racji...
    > widuje sie czesto w tv jak na ulicy kaza klamoty z kieszen wyciagac...
    > i rewiduja samochody na jakies sobotniej akcji...

    Może racji nie mam, ale też nie wydaje mi się, żeby scenki z tv
    uprawomocniały rewizję.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2013-01-21 20:07:40
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > "MÓW DO SPOŁECZEŃSTWA JAK DO MAŁEGO DZIECKA

    Mnie tez to zastanawia, ze wszyscy daja do siebie tak " wicie, rozumicie...", bo nie
    zauwazylem, zeby ktos mu zwrocil na to uwage. Kolesi sobie znalazl kurwa jego mac, a

    ci nic. Zadowoleni, bo mysla, ze sa z oszustem na ty :)

    sz.

  • 15. Data: 2013-01-21 20:57:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Jan 2013 09:04:05 -0800 (PST), k...@g...com

    > I nie złociutki.[...]

    Boziu, sam takie bajki wymyślasz? :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 16. Data: 2013-01-21 21:41:34
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 18:54:15 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > gówno warta ta woja opowiastka, kogutku...
    >

    > na prawie się też znasz? kodeksy piszesz ze szwagrem za stodołą :)
    >

    > odpowiedź na zadane pytanie wcale nie oznacza przyznania sie do
    >
    > przekroczenia prędkości.

    Masz racje. Tobie w znaniu się na wszystkim nikt nie dorówna. Na razie wystarczy bo z
    koniem kopał się nie będę. Ale uważaj bo wszystko co napiszesz mogę użyć przeciwko
    Tobie.

  • 17. Data: 2013-01-21 21:42:19
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 20:57:01 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 21 Jan 2013 09:04:05 -0800 (PST), k...@g...com

    > Boziu, sam takie bajki wymyślasz? :P
    >

    > --
    >
    > Pozdor Myjk

    Nie. Tą Dyjor mi opowiedział.

  • 18. Data: 2013-01-21 22:31:28
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-01-21 19:39, Krzysztof 45 pisze:

    > Co do filowania do bagażnika. Są też plusy tego zabiegu.
    > Zdarza się że trafiają na fanty z włamu, przewożone zwierzęta [...]

    Mówisz, że uczciwy nie ma się czego obawiać? Mnie taka retoryka nie
    przekonuje...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 19. Data: 2013-01-21 22:58:09
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-21 22:31, LEPEK pisze:

    > Mówisz, że uczciwy nie ma się czego obawiać? Mnie taka retoryka nie
    > przekonuje...
    Ja nie przekonuję, tylko pokazuje plusy takiego zerknięcia do bagażnika.

    Miałem włam do garażu i wynieśli drogie elektronarzędzia. Znałem markę
    auta włamywaczy. Podałem to policji. Po godzinie trafili ich z połową
    elektronarzędzi. Gdyby nie mogli zajrzeć do bagażnika to obawiam się że
    i tego bym nie odzyskał.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 20. Data: 2013-01-21 23:40:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl>

    > Ale chyba można zażądać protokołu, jak w przypadku dmuchania w balonik?

    A kiedy nie można ?