eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyuwaga na odpadające koła:)Re: uwaga na odpadające koła:)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!goblin1!gobli
    n.stu.neva.ru!postnews.google.com!news2.google.com!border1.nntp.dca.giganews.co
    m!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ikku8g$tac$1@node2.news.atman.pl>
    <4d6e08fc$0$2500$65785112@news.neostrada.pl> <ikl6cr$ltj$1@news.onet.pl>
    <4d6e288d$1@news.home.net.pl>
    <4d6e29a5$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6e3418$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6e3631$1@news.home.net.pl>
    <4d6e3fbe$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6f627b$1@news.home.net.pl>
    <4d6f6fd4$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6f7d29$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: uwaga na odpadające koła:)
    Date: Thu, 3 Mar 2011 12:59:50 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Antivirus: avast! (VPS 110228-1, 2011-02-28), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 49
    Message-ID: <4d6f82e8$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.252.225
    X-Trace: 1299153643 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2506 83.30.252.225:13986
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354497
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Bo, w ramach kolejnych 'uzasadnionych' oszczędności odpowiedzialny za
    >> flote w danej jednostce zrzuci to na głowe kierowcy do którego jest
    >> przypisany pojazd jako czynności wchodzące w skład obsługi. I teraz albo
    >> kierowca 'znajdzie sobie' zaprzyjaźniony warsztat który mu to zrobi,
    >> albo zrobi to sam.
    >
    > Po pierwsze to jest legitymizacja patologii. Bezpłatnie nie znaczy za
    > darmo. W zamian "zaprzyjaźniony warsztat" będzie oczekiwał innych zleceń,
    > już płatnych (czy to od samego policjanta, czy od policji, czy od osób
    > trzecich - narajonych przez owego policjanta). W efekcie ktoś za te
    > wymiany zapłaci. Mechanizm identyczny, jak przy wzywaniu lawet do wypadków
    > przez policjantów (laweciarz odpala policjantowi dolę za sztukę).
    >

    Tak to działało, działa i będzie działać. Sam poznałem bardzo solidnego
    mechanika i laweciarza za razem właśnie z polecenia znajomych policjantów.


    >> /dokładnie w taki sam sposób jak sam będzie musiał
    >> zmienić koło na drodze jak złapie kapcia/
    >
    > Ale wymiana czterech kół w czasie służby, kiedy to policjant ma pracować,
    > a nie grzebać przy samochodzie to głupota. Czym innym jest naprawa awarii
    > w drodze.

    Nie w czasie służby ale w czasie 'przygotowania do służby i obsługi pojazdu
    służbowego'. Zgłasza wyjazd do warsztatu lub 'obsługe pojazdu' i tyle. Jak
    to się mówi, 'konia to jebie' , w policji nadgodzin nie płacą. Cała reszta
    pojazdów które nie wymagają startu natychmiastowego po wezwaniu ma czas na
    wiele rzeczy, a tym bardziej na takie pierdoły jak wymiana kół.

    >
    >> W policji zarabia się na
    >> oszczędnosciach, tzn. zarabiają Ci na górze od wykazywania ile
    >> zaoszczędzili, nie ci na dole którzy są smuszani do oszczędzania.
    >
    > Ale z drugiej strony mają słupki skuteczności, wykrywalności i jakichś
    > innych wskaźników, które by dramatycznie spadły, gdyby co drugi policjant
    > zajmował się obsługą floty pojazdów.
    >
    Hehehe, by spadły? Policjant nie kopie rowów, że rozliczają go po 8h z
    długości wykopanej dziury. Po za tym radiowozy to nie tylko te który latają
    za piratami ale cała reszta innych pojazdów, które czasami podczas 8h więcej
    stoją niż jeżdzą więc mają czas na poświęcenie 1h na wymiane kół. Po za tym,
    jeżeli jednostka chce zaoszczędzić na płatnej wymianie kół to niestety musi
    dać ciche przyzwolenie na wymiane w godzinach pracy i tyle. W najgorszym
    razie radiowóz nie wyjedzie na letnich gumach na śnieg bo nie może.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: