  • 11. Data: 2010-10-14 22:38:56
    Temat: Re: uwaga na Astr? 3 z silnikiem 1,2 cdti
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości

    > Powiem Ci tak - takie wykorzystywanie wręcz podobnych podzespołów w
    > dzisiejszych czasach nazywa się zmniejszaniem kosztów produkcji ;P
    > PS:
    > Wykształcić to powinieneś się raczej sam ;)

    Ale żeby pisać że 1.3 CDTI to przerobiony benzyniak to żenada.
    Jak to na głos przeczytałem, to pies wstał z kojca, położył się na plecach i
    zrywał boki ze smiechu.
    Litości ;]

    --
    Pzdr
    Duch

  • 12. Data: 2010-10-14 22:39:58
    Temat: Re: uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Tak się składa, że fiatowskie multijety są bardzo trwałe i udane.

    no jeżeli trochę > 100kkm na silnik to jest bardzo trwały to mamy inne
    wyobrażenie tego pojęcia,
    pogadaj z mechanikami którzy robią z tymi silnikami,

    brat

  • 13. Data: 2010-10-14 22:40:37
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > 1.9 to napewno. Ale o 1.3 słychać niepochlebne opinie odnośnie konsumpcji
    > oleju.

    ZTCW to sypią się pierścienie stąd ta konsumpcja,

    brat

  • 14. Data: 2010-10-14 22:40:47
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

> [...]

    > Pozdrawiam !!
    >
    > PS:
    > Wykształcić to powinieneś się raczej sam ;)

    Kształcę się cały czas i nie przestaję.

    Ale żeby pisać że 1.3 CDTI jest przerobionym benzyniakiem to żenada.

    Fun

  • 15. Data: 2010-10-14 22:43:37
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no jeżeli trochę > 100kkm na silnik to jest bardzo trwały to mamy inne
    > wyobrażenie tego pojęcia,
    > pogadaj z mechanikami którzy robią z tymi silnikami,

    Chyba że jakiś talent nie shodzi poniżej 4krpm.
    Bo inaczej mój sużbowy już miałby dwa razy remont. A cały czas jeździ jak
    nówka.

    --
    Pzdr
    Duch

  • 16. Data: 2010-10-14 23:15:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości news:

    > A co mają powiedzieć użyszkodnicy takich 1.3 cdti w Combo, które ma
    > aerodynamikę jak kiosk Ruchu, w dodatku z 5cio biegową skrzynią, a w combo
    > ten sam silnik ma tylko 75KM a nie 90KM (chyba inny intercooler i inny
    > soft)

    Jeśli wcześniej jeździli C15 to będą wniebowzięci, zapewniam Cię. ;-)

  • 17. Data: 2010-10-15 08:25:33
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "bratPit"

    > no jeżeli trochę > 100kkm na silnik to jest bardzo trwały to mamy inne
    > wyobrażenie tego pojęcia,
    > pogadaj z mechanikami którzy robią z tymi silnikami,

    Dooobrze, że mój 1.9 nie umie czytać :) 190kkm i wymieniony tylko
    termostat (drogi troche) - pali średnio 6l/100km, oleju nie bierze
    wcale. No chyba, że wpakowanie tego ustrojstwa do Opla znacznie podnosi
    jego trwałość ;-)))) Życzę innym aby ich silniki tyle bezproblemowo
    wytrzymały. Acha i nie wiem czy to jakaś prawidłowość, ale dymiącego
    Fiata, Sabba czy Opla jeszcze nie widziałem (piszę o nowych
    konstrukcjach) a kilka Audi i owszem.

  • 18. Data: 2010-10-15 08:44:46
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 14 Paź, 20:25, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    > Chyba 1,3 CDTI.

    Patrze w papiery auta i jak byk 1248 cm3 - więc to nie jest 1.3.

    pozdrawiam
    Sebastian

    były cytryny AX, ZX, XM - jest Mondeo - bywają Ople, Toyoty,
    Hyundaye....

  • 19. Data: 2010-10-15 08:57:01
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

> [...]
    > soft)
    > Po włączeniu klimatyzacji ciężko ruszyć nie gasząc silnika...

    Takie Combo 1.3cdti to i tak rakieta w porowaniu do wolnossacego 1.7di, a
    różnica w mocy to 5 czy 10KM.
    Najlepsze jest to, że zza kierownicy auto sprawiało wrażenie dynamicznego.
    Nie wiem jak to mozliwe, ale nawet te 1.7di sprawiały wrażenie... że sobie
    jeszcze radza. Do jazdy miejskiej w zupełności wystarczały oba :)

    Pozdr

  • 20. Data: 2010-10-15 08:58:35
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

> [...]
    > wytrzymały. Acha i nie wiem czy to jakaś prawidłowość, ale dymiącego
    > Fiata, Sabba czy Opla jeszcze nie widziałem (piszę o nowych

    Nowe konstrukcje Audi? To, ze 1.9TDI (vp i pd) dymi to nic dziwnego,
    przy mocniejszym bucie zawsze przydymia, coraz wiecej osob tez chipuje
    co moze troche wplynac na dymienie, jednak co do nowych konstrukcji (cr)
    to sie chyba zapedziles albo A4 B6 to "nowe Audi".

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej