  • Data: 2009-03-12 11:29:08
    Temat: Re: utylizacja sprzętu komputerowego
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Mar 2009 19:57:46 +0100, Krzysztof Wolski
    <c...@i...pl> wrote:

    >Witam serdecznie grupowiczów.
    >
    >Firma A ma w piwnicy zachomikowane kilkadziesiąt sztuk "leciwego"
    >sprzętu informatycznego rozmaitej maści. Chcąc się go pozbyć, albo
    >oddaje go komuś "na lewo" i udaje że go nie ma - bo protokół utylizacji
    >nie istnieje. Może też, za słoną opłatą (od kilograma naturalnie) oddac
    >go do zakładu gospodarki komunalnej, gdzie fachowo go zutylizują.
    >
    >Wiem też, że istnieje rozwiązanie pośrednie - firmy zajmujące się
    >utylizacją - zbiórką sprzętu, segregacją i... no własnie.
    >Pytam, bo jako początkujący samozatrudnający się, zostałem zapytany
> [...]

    Przechodziłem taką operację na początku roku. Dwa Żuki - głównie
    starych monitorów CRT - pojechały do punktu zbierającego złom. Adresy
    masz tutaj: http://www.elektroeko.pl/ Ja w Warszawie wiozłem tu:

    Autoryzowany punkt zbierania elektrośmieci
    czynny 24h / 7 dni w tygodniu.
    Nazwa: Stena Sp. z o.o.
    Miejscowość: Warszawa
    Kod pocztowy: 04-464
    Ulica: ul. Chełmżyńska 180 / Praga Północ
    Telefon: 22/587-58-16
    Adres email: l...@s...pl
    Osoba kontaktowa: Anna Patera
    Godziny otwarcia: 24h

    Odebrali za darmo bo nie potrzebowałem kwitka. Jeśli jednak
    potzzebujesz np. FV za utylizację to płącą Ci za to bodajże złotówkę
    groszy od sztuki. Zero problemów. Zadzwoniłem, załadowałem, pojchałem,
    oddałem, zapomniałem. ;-)

    A procesory i pamieci opchnij na Allegro jako kolekcjonerskie ;-)

    Zdrówko