eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyuturbione benzynowe jednolitroweRe: uturbione benzynowe jednolitrowe
  • Data: 2016-03-01 10:29:27
    Temat: Re: uturbione benzynowe jednolitrowe
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >>> Jak to w końcu jest z tymi benzyniakami z turbo. wszedzie slysze ze
    >>> mocno wysilone i padają szybko.
    >>> czy ktoś ma taki silnik z duzym przebiegiem lub widział taki silnik?
    >>> naprawdę mają taką słabą żywotność czy to kolejne mądrości niezbyt
    >>> mądrych niosące się echem?
    >>
    >> Mają mniejszą żywotność niż wolnossące 2+ ale jak masz ochotę kupić
    >> takie nowe to przez pierwsze 150kkm raczej nie masz się czym przejmować,
    >> później to już nie Twój problem ;)
    >>
    > Szwagier ostatnio kupił Fabię i spytałem się go czy nie bał się tego
    > silnika (1.2 tsi). Powiedział, że sprzedawca w salonie zapewniał go, że
    > będzie ok :))

    Na pewno te silniki we wczesnej fazie produkcji miały problem z
    rozciągającym się łańcuchem, dalej nie wiem.

    Swego czasu interesowałem się C5 1.6 T(THP), ale mi przeszło jak
    zacząłem czytać fora i szukać info w sieci:


    http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/wszystko-o-sil
    niku-1-6-thp-sprawdzamy-co-sie-psuje-we-wspolnym-pro
    dukcie-bmw-oraz/m04ew

    A potem cytat z forum:)
    "Ja mam 1.6thp z 2012. Przejechane 75000km, salonowe polskie, jestem
    pierwszym wlascicielem. Przy 17000 zaliczylem pierwsza wizyte w
    serwisie. Ustawiali mi rozrząd bo się przesunął. Nastpnie przy około
    30000 wymnienili mi rozrzad bo się wyciągnął. Przy 54 000 wymieniono mi
    silnik na nowy, bo poprzedni stracił szczelność na którymś cylindrze.
    Dostałem gratis przedłuzenie gwarancji na kolejny rok. Pod koniec tehj
    przedłuzonej gwarancji zaczely sie podobne jak poprzednio problemy.
    Szarpanie i wyskakiwanie zapłonu, spalanie detonacyjne. Zdążyłem przed
    końcem gwarancji podjechać na serwis. Auto stoi tam od tygodnia.
    Naprawiają zgodnie z procedurami Citroen Polska, czyszczenie zaworow
    jakimis granulkami, dodatek do paliwa plus wymiana oleju, swiec,
    uszczelek itp. Po wykonaniu tego stwierdzili, że jest wszystko ok.
    Chcieli mi wydac auto. Przejchalem się trzysta metrow znów szarpanie,
    wyskakiwanie zapłonu. Uznali ze został jeszcze jakiś syf i trzeba
    pojezdzic. auta nie odebralem oni jezdzili. Przejechali 300km nic
    rzekomo sie nie działo. Zaprosili po odbiór. Wsiadłem z pracownikiem
    serwisu, po dwóch kilometrach znowu szarapnie i wypadanie zapłonu.
    Najprawdopodobniej silnik jest doi wymiany. Ludzie nie dajcie sie
    nabijac w butelke. Ten silnik to złom mimo, że od BMW. Jest za słaby do
    tak cięzkiego auta. Jak nie rozrząd, to turbo, jak nie turbo to zawory,
    jak nie zawory to dwumasa. Turbinę też mi robili po wydmuchało
    uszczelkę, dwumasa też była wymieniaa bo też jest za słaba. Masakra to jest"

    Większość tych małolitrażowych wynalazków to niedopracowane gówna, z
    czasem w miarę możliwości poprawiane. To samo dotyczy części nowych diesli.
    Takimi samochodami należy jeździć krótko, do 100tys km i potem do
    sprzedania:) Dlatego jak ktoś szuka starszych używanych to należy dobrze
    zainteresować się historią danego modelu.
    Nie ma to jednak jak starsza wolnossąca benzyna (ewentualnie zagazowana)
    albo starszy dopracowany niewyżyłowany diesel typu BMW M57D25. Niektóre
    silniki zrobiły po 800tys.km bez jakiejkolwiek naprawy.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: