-
31. Data: 2017-08-30 10:26:53
Temat: Re: utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:oo4ff1$vfg$...@n...news.atman.pl...
>> Jest różnica w prześwicie i to wystarczy. Wysoka seryjna osobówka
>> to rzadkość, wysoki suw to praktycznie standard.
>Piszesz tak jakby 0,5m prześwitu to była pożądana rzecz. Średnia w
>okolicy 20cm z czegoś wynika.
Z wielkosci kol.
A kola z wielkosci samochodu.
No i jeszcze w cywilizowanych swiatach dorogi dostosowuje sie do
samochodow, a u nas trzeda sie dostosowac do drog :-)
J.
-
32. Data: 2017-08-30 19:10:11
Temat: Re: utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 29-08-2017 o 21:34, Mateusz Bogusz pisze:
>> Nie jeździłeś nigdy niską osobówką zapewne....
>
> Ja mam i stwierdzam, że tak samo jak obniżanie zawieszenia do
> codziennego użytku nie ma najmniejszego sensu jak nie wiesz co robisz,
> tak polecanie Kowalskiemu byle większego prześwitu, to wyrządzanie mu
> niedźwiedziej przysługi.
No nie wiem, ja do ceeda miałem jedno zastrzeżenie - mega mały prześwit.
Dlatego nie kupiłem następnego, tylko suva, a potem crossovera.
-
33. Data: 2017-08-30 19:11:28
Temat: Re: utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 30-08-2017 o 07:22, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> W dniu .08.2017 o 18:30 Cavallino <c...@k...pl> pisze:
>
>
>> Akurat suv'om dobrze robi, gdy też mają koła na mniejszej feldze, za
>> to z większym profilem.
>> 19 to może mieć jakiś suv, który ma tylko takiego udawać, a nie nim być.
>
> Może i udają, ale raczej się nie spotyka dużych suwów (pow 2,5t) na
> 17-tkach z dużymi balonami.
Bo taki suv jest nim tylko z nazwy.
Za ciężki żeby miał jakiekolwiek własności terenowe.
-
34. Data: 2017-08-30 19:51:59
Temat: Re: utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Nieprawda z tym szorowaniem dupa. Jak wsiadam do mastera to chwile chce ruszac z
jedynki a jak potem do osobowego to znowu chwile chce ruszc z dwojki.
-
35. Data: 2017-08-30 21:06:49
Temat: Re: utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .08.2017 o 19:51 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:
> Nieprawda z tym szorowaniem dupa. Jak wsiadam do mastera to chwile chce
> ruszac z jedynki a jak potem do osobowego to znowu chwile chce ruszc z
> dwojki.
Bo jeździsz tym masterem 5km na tydzień. Zrób z 3kkm w miesiącu i
przesiedź się do osobówki. W Twoim trybie do niczego się nie zdążysz
przyzwyczaić.
TG
-
36. Data: 2017-08-30 21:23:47
Temat: Re: utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .08.2017 o 19:11 Cavallino <c...@k...pl> pisze:
> Bo taki suv jest nim tylko z nazwy.
> Za ciężki żeby miał jakiekolwiek własności terenowe.
Za ciężki powiadasz? - co powiesz na GLS'a?
585KM, 760Nm - ponad 2,5t.
http://www.test.auto.pl/news/juz-nie-gl-a-gls-najwyz
sza-wydajnosc-na-drodze-i-w-terenie/
"Egzemplarze wyposażone w opcjonalny pakiet Off-Road Engineering mają też
przydatny w wymagających warunkach terenowych tryb OFF-ROAD+, który
współpracuje z przekładnią redukcyjną i blokadą centralnego dyferencjału.
Możliwości GLS-a na nieutwardzonych nawierzchniach dodatkowo zwiększa
zawieszenie pneumatyczne AIRMATIC z regulowanym prześwitem (maksymalnie
306 mm) i głębokością brodzenia do 600 mm."
W tej klasie jest kilka podobnych klocków, które radzą sobie całkiem
dobrze w terenie (jak na Suvy oczywiście).
TG
-
37. Data: 2017-08-31 10:52:49
Temat: Re: utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2017-08-30 o 21:23, Tomasz Gorbaczuk pisze:
>> Bo taki suv jest nim tylko z nazwy.
>> Za ciężki żeby miał jakiekolwiek własności terenowe.
>
> Za ciężki powiadasz? - co powiesz na GLS'a?
> 585KM, 760Nm - ponad 2,5t.
Że nikt go nigdy w terenie nie widział a kosztuje prawie
800 tysięcy.
Najtańszy waży tyle samo, koni ma o połowę mniej, kosztuje
też połowę przykładowego. I też właściciele z asfaltu nie
zjeżdżają.
SUV to auto udające terenówkę a jego najbardziej używana
właściwość terenowa (u nas) to pokonywanie krawężników.
A to co podałeś to SUV dla bogatszej klienteli.
Pozdrawiam
-
38. Data: 2017-08-31 18:56:35
Temat: Re: utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 30-08-2017 o 21:23, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> W dniu .08.2017 o 19:11 Cavallino <c...@k...pl> pisze:
>
>
>> Bo taki suv jest nim tylko z nazwy.
>> Za ciężki żeby miał jakiekolwiek własności terenowe.
>
> Za ciężki powiadasz? - co powiesz na GLS'a?
> 585KM, 760Nm - ponad 2,5t.
To samo.
> W tej klasie jest kilka podobnych klocków, które radzą sobie całkiem
> dobrze w terenie (jak na Suvy oczywiście).
Pierwsze błotko i zapadają się w nim, nawet tam, gdzie Duster na
fabrycznych oponach przejedzie bez problemów.
-
39. Data: 2017-08-31 20:02:03
Temat: Re: utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Thu, 31 Aug 2017 18:56:35 +0200, w <oo9f43$thr$1@node1.news.atman.pl>,
Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):
> > W tej klasie jest kilka podobnych klocków, które radzą sobie całkiem
> > dobrze w terenie (jak na Suvy oczywiście).
>
> Pierwsze błotko i zapadają się w nim, nawet tam, gdzie Duster na
> fabrycznych oponach przejedzie bez problemów.
Chyba to w Automaniaku był test takich terenówek -- takie "2,5t, full
electronic" grzęzły pierwsze -- najdalej zajechała Panda 4x4.
-
40. Data: 2017-09-01 10:30:57
Temat: Re: utrzymanie samochodu suv vs auto kompaktowe
Od: Iguan_007 <i...@g...com>
On Friday, September 1, 2017 at 4:03:08 AM UTC+10, r...@k...pl wrote:
> Chyba to w Automaniaku był test takich terenówek -- takie "2,5t, full
> electronic" grzęzły pierwsze -- najdalej zajechała Panda 4x4.
I wcale mnie to nie dziwi - bo w prawdziwym terenie waga sie naprawde liczy. Bardziej
niz te 500 koni.
Pozdrawiam,
Iguan
--
Tu i tam:
https://sites.google.com/site/iguan007/