  • Data: 2018-02-04 22:21:01
    Temat: Re: utna prawda o samochodach elektrycznych.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 4 Feb 2018 14:25:50 +0100, Myjk napisał(a):
    > Sat, 3 Feb 2018 19:09:25 +0100, J.F.
    >
    > Widać putin mocno pociska... :P

    > Ja nie jestem bogaty, dlatego właśnie PC instaluję. :P

    Jestes, skoro nie liczysz odsetek kredytu :-P

    > No właśnie, a ponieważ prąd tak czy siak mieć trzeba, to po co sobie brać
    > na garb kolejny abonament? Ja wiem że niektórzy wyjątkowo lubią
    > samobiczowanie i wspieranie putina, ale bez przesady.

    gaz kosztuje jednak ~15gr/kWh (wartosci opalowej), to jest sporo
    taniej niz prad.
    A jak sie grzeje gazem i go jednak sporo zuzywa, to abonament tak
    bardzo nie boli.

    Ale z PC i w drugiej taryfie grzanie pradem tansze ... nie
    uwzgledniajac kosztow samej PC. Tylko cos pisales o zajetosci
    powierzchni, a tu duzy zbiornik CWU trzeba :-)

    > Nie jest droga, a i prąd do grzania jest tani (bo w 2T).

    Jak Morawiecki obnizy druga taryfe, to sie inwestycja w PC nie bedzie
    oplacala :-)

    J.