  • Data: 2011-03-10 15:15:27
    Temat: Re: uszkodzony transformator
    Od: rafal <r...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-10 15:06, Grzegorz Krukowski pisze:
    > On Thu, 10 Mar 2011 14:05:26 +0100, rafal<r...@s...com> wrote:
    >

    > Możesz zdjąć karkasy?

    Oczywiście, że mogę - chciałem tylko być pewnym że to jest konieczne.
    Konstrukcja rdzenia to blachy E układane naprzemiennie i profile I do
    uzupełnienia - żeby wyszło 8 - mam nadzieję że wiesz co mam na myśli....

    Rozbieranie tego to trochę pracy (jeszcze nie wiem jak jest
    zalakierowany etc.) więc jak już napisałem zanim go rozbebeszę to chcę
    być pewny że te uzwojenia są uszkodzone.

    Rafał