  • Data: 2013-06-12 12:16:32
    Temat: Re: uszkodzenia przelotek w płytce radia samochodowego
    Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-11 12:09, PiteR pisze:

    > Jakos nie. Kluczem do sukcesu jest chyba nigdy nie odkręcać tej
    > pokrywki.

    Nie wiemo jakiej pokrywce piszesz u mnie komputer jest na podszybiu i
    juz zamokl 2 razy, musialem zrobic extra puszke na kable przylaczeniowe
    i "kompjuter". W kazdym badz razie idiotyzmem jest umieszcenie komputera
    w miejscu w ktorym splywa woda z szyb.
    O zamkach zamarzajacych w zimie nie wspomne a radio tez musialem extra
    czyscic bo przy zmianie temperatury wyswietlacz przestawal wyswietlac.