  • Data: 2013-06-12 12:28:24
    Temat: Odp: uszkodzenia przelotek w płytce radia samochodowego
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po raz drugi podkreślam że to nie moje radio z nie mojego auta.
    > Znajomy chciał tanio, kupił tanie toczydło (seat z 99r to nie jest
    > szał), z drobnym mankamentem "radio nie działa" - ale kto by się tym
    > przejmował, wsadzi się inne lub olać w ogole radio. A tu się okazuje, że
    > przez głupią awarię głupiego radia - nie da się sterować nadmuchu/klimy...

    A dużo czasu Ci zajmie przelutowanie 100 przelotek?

    > A co do "kupisz audi" - to też grupa VAG, więc obawiam się że jakość i
    > pomysły będą identyczne, tylko zewnętrzne opakowanie, wykończenie i
    > marketing inny.
    W Audi chodzi pewnie o ten marketing.
    Skoro ludzie nie znają się na budowie samochodu, to cokolwiek z plastikami
    można wypromować na cudo.
    Za samą naprawę "zwalonego" silnika w miarę nowym AUDI zapłacisz 10 000
    i to może nawet nie w zł.
    Pozdrawiam,
    S.