-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 27 Jan 2011 01:22:14 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: uszczelniacze walkow, walu itd
References: <ihqa0v$pst$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <ihqa0v$pst$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <4d40bab4$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.157.72
X-Trace: 1296087732 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2459 83.25.157.72:21885
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345783
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-27 00:16, sth pisze:
> Wymieniam wlasnie wszystkie uszczelniacze przy okazji wymiany rozrzadu.
> i tu mnie nurtuje jedna sprawa. po wyciagnieciu uszczelniacza walu
> korbowego widze ze on chodzi nie po wale, lecz po zebatce pompy oleju
> ktora nasunieta jest luzno na wal korbowy. stad moje pytanie co
> uszczelnia powierchnie miedzy walem i ta zebatka?
Bo zazwyczaj jest tak, że pompa oleju jest owszem tylko nałożona na
wielowypust wału, ale uszczelnienie jest normalnie między wałem a
obudową pompy simmeringiem.
W każdym razie dziwne to jakieś chyba :)
Masz jakieś zdjęcia?
I co to za silnik?
> czy scisk po skreceniu
> kolami pasowymi jest wystarczajacy aby tamtedy olej nie przechodzil ?
Jeżeli chodzi o połączenie zębaki z kontrującym ją z drugiej strony
pogrubieniem wału, to w takim wypadku powinna tam być chyba jeszcze
jakaś uszczelka.
Wtedy to by było szczelne, bo tak na samym połączeniu metal-metal chyba
się idealnej szczelności nie uzyska w takich warunkach.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.11 01:47 sth
- 27.01.11 02:13 sth
- 27.01.11 06:15 MarcinJM
- 27.01.11 09:01 MarcinJM
- 27.01.11 10:25 sth
- 27.01.11 21:49 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=