eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyuszczelniacze walkow, walu itdRe: uszczelniacze walkow, walu itd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 27 Jan 2011 01:22:14 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: uszczelniacze walkow, walu itd
    References: <ihqa0v$pst$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <ihqa0v$pst$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <4d40bab4$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.157.72
    X-Trace: 1296087732 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2459 83.25.157.72:21885
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345783
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-27 00:16, sth pisze:
    > Wymieniam wlasnie wszystkie uszczelniacze przy okazji wymiany rozrzadu.
    > i tu mnie nurtuje jedna sprawa. po wyciagnieciu uszczelniacza walu
    > korbowego widze ze on chodzi nie po wale, lecz po zebatce pompy oleju
    > ktora nasunieta jest luzno na wal korbowy. stad moje pytanie co
    > uszczelnia powierchnie miedzy walem i ta zebatka?

    Bo zazwyczaj jest tak, że pompa oleju jest owszem tylko nałożona na
    wielowypust wału, ale uszczelnienie jest normalnie między wałem a
    obudową pompy simmeringiem.
    W każdym razie dziwne to jakieś chyba :)

    Masz jakieś zdjęcia?
    I co to za silnik?

    > czy scisk po skreceniu
    > kolami pasowymi jest wystarczajacy aby tamtedy olej nie przechodzil ?

    Jeżeli chodzi o połączenie zębaki z kontrującym ją z drugiej strony
    pogrubieniem wału, to w takim wypadku powinna tam być chyba jeszcze
    jakaś uszczelka.
    Wtedy to by było szczelne, bo tak na samym połączeniu metal-metal chyba
    się idealnej szczelności nie uzyska w takich warunkach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: