  • Data: 2016-12-18 17:22:27
    Temat: Re: usypianie stma
    Od: a...@m...uni.wroc.pl szukaj wiadomości tego autora

    niepe?nosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl> wrote:
    > kolejne s?abo europejskie pytanie
    >
    > jest sobie jaki? tam stm...

    Ktory STM? Jest cala masa modeli.

    > zasilam go przez dwa obwody, jeden ze stabilizatora 3,5V przez diod?
    > schotkiego...
    > drugi to bateria CR2032 i dioda 1n4148...
    >
    > jak to poprawi?,?eby dzia?a?o? ?eby poprawnie wykrywa?o wy??cznei
    > zasilania g??wnego?
    >
    > problem polega na tym, ?e bateria nowa ma 3,3V wi?c nie ma r??nicy przy
    > powrocie zasilania g??wnego...
    >
    > nie mam pomys?u jak to naprawi?, chodzi o uk?ad stma wykrywaj?cy
    > napiecie zasilania...

    Jak STM ma wsparcie do przelaczania zasilania to sprawa jest
    prosta: bateria do VBAT, zasilanie do VDD, jak bedzie zasilanie
    to przelaczy automatycznie. Jak masz wysokie VDD to w trakcie
    przelaczania przez chwile plynie prad z VDD do bateri -- STM
    zaleca diode (raczej Schotkiego) w szereg z bateria zeby tego
    uniknac.

    Jak nie masz wsparcia do przelaczania w procku to musisz
    kombinowac.

    --
    Waldek Hebisch