  • Data: 2010-11-06 22:12:53
    Temat: Re: usterki lakiernicze
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:24ad1f19-48ec-4e07-8a1c-5ad2e24a592c@i21g2000yq
    g.googlegroups.com...

    > Tego nie będzie widać, bo tak czy inaczej na zadrapania idą listwy.
    > Chodzi mi o to, czy kleić je na to jak jest teraz (po odtłuszczeniu), czy
    > malować najpierw. A jeśli malować, to jaki czas pomiędzy nałożeniem
    > lakieru
    > i klaru?
    wyklej taśmą maskujacą powierzchnie do malowania (byle mniejszą od
    przyszłych listew). zmatuj drobnym papierem np 800 (na mokro). Jak nie
    widać blachy to psiknij tym lakierem oczywiście odtłuszczone benzyną
    ekstrakcyjną i wysuszone. Kilka warstw, min trzy bo to spray. Po
    przyschnięciu (ok. 10min na sloncu miedzy warstwami) dajesz klar. Też
    dwie lub trzy warstwy. Odczekaj dwa dni. Naklejasz listwy na umytą
    powierzchnie.

    Zrobione, dzięki wielkie wszystkim za sugestie.
    Z wdzięcznością:

    --
    Jotte