  • 1. Data: 2011-12-10 14:39:40
    Temat: usbio ma ktoś cracka?
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    jak w temacie? aspekty moralne proszę mi darować...

  • 2. Data: 2011-12-10 14:40:18
    Temat: Re: usbio ma ktoś cracka?
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    czy ja źle patrzę czy ten produkt kosztuje 8000 euro?

  • 3. Data: 2011-12-10 15:09:48
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 10.12.2011 15:39, identifikator: 20110701 pisze:
    > jak w temacie? aspekty moralne proszę mi darować...

    A nie możesz użyć libusb, bo?

    Michoo

  • 4. Data: 2011-12-10 15:29:52
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-10 16:09, Michoo pisze:

    > A nie możesz użyć libusb, bo?

    On zapewne nie życzy sobie od ciebie żadnych rad. Masz mu dać cracka bez
    dyskusji, bo się pogniewa na grupę i już tu nie przyjdzie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2011-12-10 15:37:57
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > On zapewne nie życzy sobie od ciebie żadnych rad. Masz mu dać cracka bez
    > dyskusji, bo się pogniewa na grupę i już tu nie przyjdzie.

    dziękuję, właśnie miałem to napisać...

  • 6. Data: 2011-12-10 16:23:56
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 10.12.2011 16:29, Mario pisze:
    > On zapewne nie życzy sobie od ciebie żadnych rad.
    Ale ja mu nie radzę - ja go tylko podpuszczam żeby znowu powiedział
    jakąś prawdę objawioną.

    > Masz mu dać cracka bez
    > dyskusji,
    Tylko co on potem zrobi z tą biblioteką? Bo z dużym prawdopodobieństwem
    można założyć, że użyć jej nie będzie w stanie.

    > bo się pogniewa na grupę i już tu nie przyjdzie.
    To byłaby niewątpliwie niepowetowana strata. Dla niego.

    Michoo

  • 7. Data: 2011-12-10 16:31:46
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > To byłaby niewątpliwie niepowetowana strata. Dla niego.

    skoro już poruszony został ten temat, to ja zapytam, czy tylko u mnie na
    serwerze praktycznie nikt na grupę nie pisze po wyłączeniu news.onet.pl?

  • 8. Data: 2011-12-10 16:33:12
    Od: Marek Borowski <m...@b...com.nospam>

    On 10-12-2011 15:40, identifikator: 20110701 wrote:
    > czy ja źle patrzę czy ten produkt kosztuje 8000 euro?
    Troche zle. W sumie to 11k Euro. ;-)

    Pozdrawiam

    Marek

  • 9. Data: 2011-12-10 16:54:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michoo napisał:

    > Tylko co on potem zrobi z tą biblioteką? Bo z dużym prawdopodobieństwem
    > można założyć, że użyć jej nie będzie w stanie.

    Jak to co? Każe sobie napisać. Już, zaraz, bez dyskusji.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2011-12-10 17:01:53
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    utnę tą poza wątkową dyskusję w zarodku
    żebyś nie myślał, że takiś wielki to proszę:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=184
    2153&highlight=