  • 11. Data: 2011-12-10 17:10:58
    Temat: Re: usbio ma ktoś cracka?
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ewentualnie jak Ktoś się nie boi to może być link e2k...

  • 12. Data: 2011-12-11 02:14:40
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > utnę tą poza wątkową dyskusję w zarodku

    eeee, a to niby dlaczego ? Porozmawiajmy sobie. Cóż to zatem takiego kolega
    zamierza poczynić
    z tąże (a może "tą że" ??) ewentualnie pozyskaną w tak kryminalny sposób ?
    Tak z ciekawości ?

    > żebyś nie myślał, że takiś wielki to proszę:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=184
    2153&highlight=

    To chyba bym polecał pl.misc.paranauki
    Tam też jest sporo niewyjasnionych tajemnic.

    Eee...co to ja jeszcze chciałem...
    A jaka tam pogoda u was ??

  • 13. Data: 2011-12-11 13:13:00
    Od: " nenik" <n...@W...gazeta.pl>

    Prosze darowac ze tak lamersko sie pytam ?
    W czym ta biblioteka/plik/zestaw jest lepszy od rzeczy dostarczanych od np.
    atmela, philipsa czy ftdi i to za darmoche ?

  • 14. Data: 2011-12-11 14:12:07
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > W czym ta biblioteka/plik/zestaw jest lepszy od rzeczy dostarczanych od
    > np.
    > atmela, philipsa czy ftdi i to za darmoche ?

    ot zbieram, a szczegóły to jak zakończę zbieranie, napewno pochwalę się na
    grupie ;o)

  • 15. Data: 2011-12-11 14:28:10
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-11 14:13, nenik pisze:
    > Prosze darowac ze tak lamersko sie pytam ?
    > W czym ta biblioteka/plik/zestaw jest lepszy od rzeczy dostarczanych od np.
    > atmela, philipsa czy ftdi i to za darmoche ?

    Zapewne zdaniem wątkotwórcy ten SDK jest taki super, że każdy idiota da
    radę w nim stworzyć sterownik.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 16. Data: 2011-12-12 07:50:50
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 11 Dec 2011 13:13:00 +0000 (UTC),
    nenik <n...@W...gazeta.pl> screamed:
    > Prosze darowac ze tak lamersko sie pytam ?
    > W czym ta biblioteka/plik/zestaw jest lepszy od rzeczy dostarczanych od np.
    > atmela, philipsa czy ftdi i to za darmoche ?

    Magia kilozłotych za produkt.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 08:50:39 user up 13014 days, 20:45, 1 user, load average: 0.05, 0.01, 0.87 ]

    A computer program does what you tell it to do, not what you want it to do.

  • 17. Data: 2011-12-16 13:30:25
    Od: "Karol Z." <k...@g...pl>

    W dniu 10.12.2011 17:23, Michoo pisze:

    > To byłaby niewątpliwie niepowetowana strata. Dla niego.

    Ale z jaką korzyścią! Dla grupy...

  • 18. Data: 2011-12-16 19:01:52
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Ale z jaką korzyścią! Dla grupy...

    tyle cennych rad które dostałem od Ciebie...

  • 19. Data: 2011-12-18 03:39:52
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 16 Dec 2011 20:01:52 +0100,
    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> screamed:

    > tyle cennych rad które dostałem od Ciebie...

    O, tu mnie łezka pociekła...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 04:39:42 user up 13020 days, 16:34, 1 user, load average: 0.75, 0.50, 0.35 ]

    Christ died for our sins, so let's not disappoint Him.