  • Data: 2012-02-08 19:01:00
    Temat: Re: usb jako zasilanie przekanika ?
    Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 7, 5:40 pm, Portal <m...@t...poczta.onet.pl> wrote:

    > A nie prościej od razu LEDa po eksperymentach zastąpić optotriakiem?
    > Pytanie tylko ile pytacz potrzebuje przez ten przekaźnik puścić prądu?
    >
    > Pozdr
    > Portal

    dziekuje wszystkim za odpowiedzi

    ok troche za malo informacji podalem na poczatku
    chodzi o projektor epson tw6000 ktory nie ma wyjscia +12V dla
    sterowania ekranem
    natomiast posiada port USB
    po zastosowaniu tego przekaznika http://www.quasarelectronics.com/3156-dual-hi-lo-swi
    tched-relay-board.htm
    ekran automatycznie sie rozwija i zwija
    ekran jest zasilany 240Vac

    i teraz mam jeszcze jedno pytanie czy do tego musze zastosowac diode
    przeciw przepieciowa czy moze ten uklad ma juz taka w sobie ?

    jak na razie wszystko dziala jak nalezy ale wolabym miec pewnosc ze
    port usb sie nie uszkodzi .

    ps. z jakich serwerow news korzystacie wysylajac posty ? uzywajac
    google news mam jakies 6 dni opoznienia
    zanim post pojawil sie na news.grnet.gr ktorego uzywam do czytania .

    pozdrawiam