  • 31. Data: 2013-11-05 14:11:06
    Temat: Re: usb host
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    widziałem tą stronę, ale tu są tylko obrazy, a ja pytałem o źródła do
    kompilacji i kompilator? ;o)

  • 32. Data: 2013-11-05 14:32:43
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    świetne, ubawiłem sie setnie... taki Inteligentny Kolega a z taką łatwością
    przejął dyrektywy wspólonty...

    jakby Ktoś znał inny bardziej realny powód dlaczego wszyscy olali moje forum
    to ja chętnie posłucham...

    ale ok, dzięki za odzew, co prawda za wiele mi nie pomogłeś, ale dzięki za
    zainteresowanie.

  • 33. Data: 2013-11-05 17:00:41
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2013-11-05 14:11, inny punkt siedzenia... pisze:
    > widziałem tą stronę, ale tu są tylko obrazy, a ja pytałem o źródła do
    > kompilacji i kompilator? ;o)

    Czy Ty masz jakiś problem z czytaniem ?

    Jest tam jak byk :
    STSW-SPEAR007
    STLinux for SPEAr Install Script and User Manual

    Gdzie masz wszystko opisane co i jak.

    Pzdr

    Adam

  • 34. Data: 2013-11-05 17:50:26
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Jest tam jak byk :
    > STSW-SPEAR007
    > STLinux for SPEAr Install Script and User Manual

    dzięki, popatrzę, widziałem ten plik, ale nie sądziłem że to to, chyba
    trzeba całość przeczytać bo nie wiaodmo o co chodzi z tą paczką...

  • 35. Data: 2013-11-05 21:19:57
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    inny punkt siedzenia... <N...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > forum to ja chętnie posłucham...
    > ale ok, dzięki za odzew, co prawda za wiele mi nie pomogłeś, ale dzięki

    Podałem Ci swego czasu realny powód: nikt się Twoją stroną nie interesuje,
    bo po prostu nic na niej nie ma. Więc co mieliby tam robić?
    Ty jednak nie przyjmujesz takich wytłumaczeń i żyjesz w swoim świecie tuska
    i ue, i nie potrafisz docenić nawet odpowiedzi Adama, który w stosunku do
    Twoich wypowiedzi wykazuje się cierpliwością większą od wszystkich
    pozostałych osób tutaj razem wziętych.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 36. Data: 2013-11-06 03:00:00
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > jakby Ktoś znał inny bardziej realny powód dlaczego wszyscy olali moje forum
    > to ja chętnie posłucham...

    Bo jest chujowe tak samo jak ty, tępy, skurwiały debilu, w dupę jebany
    buraku z połowicznego wytrysku psa.