  • 21. Data: 2013-11-02 19:44:57
    Temat: Re: usb host
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Eval kit EVALSPEAr300

    nie do kupienia, chyba.

  • 22. Data: 2013-11-02 19:47:35
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a te pdfy do tego scalaka to jakieś marne...

  • 23. Data: 2013-11-02 20:30:46
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 02.11.2013 19:47, inny punkt siedzenia... pisze:
    > a te pdfy do tego scalaka to jakieś marne...

    Nie wiem jak szukasz, pewnie jak zawsze, ale w moim, dofinansowanym z UE
    internecie znalezienie łącznie ok. 1500 stron "pdfów do tego scalaka" na
    stronie ST zajęło około pół minuty.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 24. Data: 2013-11-03 00:07:34
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    pewnie te co i ja znalazłem, ale ja do nich zajrzałem, a nie oceniam po
    ilości...
    a można gdzieś kupić kicik?

  • 25. Data: 2013-11-03 00:28:39
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 03.11.2013 00:07, inny punkt siedzenia... pisze:
    > pewnie te co i ja znalazłem, ale ja do nich zajrzałem, a nie oceniam po
    > ilości...

    Również zajrzałem i jest wszystko czego potrzeba do używania: memory map
    co do bitu, szczegółowy opis rejestrów i peryferiów, ze 200 stron
    dokumentacji "elektrycznej". Nie widzę problemu. No chyba, że ktoś
    oczekuje dokumentacji w stylu helpa BASCOMów.

  • 26. Data: 2013-11-03 10:42:21
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    http://www.st.com/web/catalog/mmc/FM169/SC1156/SS160
    1

    który link to linux, bo nie mogę określić...

  • 27. Data: 2013-11-03 14:16:28
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    zarejestruj się zrobię z Ciebie moderatora!
    ;o)))

  • 28. Data: 2013-11-04 15:28:08
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2013-11-03 10:42, inny punkt siedzenia... pisze:
    > http://www.st.com/web/catalog/mmc/FM169/SC1156/SS160
    1

    > który link to linux, bo nie mogę określić...

    http://www.st.com/stonline/stappl/productcatalog/app
    ?page=partNumberSearchPage&levelid=SS1601&parentid=1
    872&resourcetype=SW

  • 29. Data: 2013-11-04 17:36:22
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    powiedz mi Adam tak na koniec, co jest nie tak w mojej stronce, że nikt nie
    chce się zarejestrować i czegoś napisać? może chodzi tu o PO i tuska?

  • 30. Data: 2013-11-04 22:41:26
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2013-11-04 17:36, inny punkt siedzenia... pisze:
    > powiedz mi Adam tak na koniec, co jest nie tak w mojej stronce, że nikt
    > nie chce się zarejestrować i czegoś napisać? może chodzi tu o PO i tuska?

    Nie wiem , nie widziałem Twojej strony.
    Na pisanie artykułów nie bardzo mam czas i ochotę.
    Ledwo mam czas żeby na tej grupie się udzielać.
    Meczą mnie jakikolwiek fora z dostępem przez www.

    Czemu inni się nie zapisują ?
    Poczytaj swoje wypowiedzi o innych i do innych z minionych miesięcy.
    Mogli się ludzie zniechęcić.

    Niektóre wypowiedzi gdyby były "live" a nie na grupie kwalifikowałyby
    się w moim wąskim praskim rozumieniu na obicie tak zwanego ryja.

    Szacunek do ludzi jest podstawą jakiejkolwiek dyskusji.

    Prawdopodobnie uznasz moją wypowiedź za wyjątkowo stronniczą, pro
    RoManowską i pro PO-wską. Twoja sprawa.

    Powodzenia z ARM-ami. Nie jest to takie trudne na jakie wygląda. Nie
    musisz też zapoznawać się z całą dokumentacją.
    Poza tym grzebanie po rejestrach procesora z linuxem na pokładzie nie
    jest właściwą drogą.

    Pzdr

    Adam