    From: Kuba <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: urzadzenie wielofunkcyjne
    Date: Sat, 17 Apr 2010 19:00:07 +0200

    WiesłaW pisze:

    > Jeżeli w serwisie udowodnią, że używałeś zamienników - nici z gwarancji.
    > Co do oszczędności to się zgodzę, pod warunkiem, że ktoś dużo drukuje.

    A jak to stwierdzą? Analiza chemiczna atramentu pozostałego w dyszach?
    ;)

    > Ze mną jest bardzo dobrze. Przyzwoite regenerowane tusze 2X42ml mogę kupić
    > za 30zł :) Jeżeli tusz nie wyschnie lub wycieknie - rok z głowy.
    > Gorzej jak już będę musiał się z nią pożegnać...

    Kolega na regenerowane do HP klnie jak cholera, co rusz jakiś problem i
    drukować maszynka nie chce. Choć z pewnością zależy kto jak tą
    regenerację uskutecznia...

    Tak generalnie jeśli koloru nie potrzebujesz zastanów się nad
    wielofunkcyjną laserową.
    Zadzwoń do 2-3 punktów regenerujących tonery zapytać tonery których firm
    są najmniej problematyczne w regeneracji.

    > W każdym razie dzięki za wszystkie informacje.

    Ależ proszę.
    ;)

    > Pozdrawiam

    Także,