    From: Kuba <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: urzadzenie wielofunkcyjne
    Date: Sat, 17 Apr 2010 18:55:41 +0200

    Marcin Szumilas pisze:

    > No właśnie, jak jest z tą jakością zamienników? Czy porównywałeś?

    W stosunku do oryginalnych na wydrukach nie ma żadnej widocznej różnicy,
    przy czym ja niemal wyłącznie drukuję faktury, adresy na kopertach i
    czasem jakiś tekst.

    > Bo ja nie mam dobrych doświadczeń raczej. Zawsze się albo rozmazywały,
    > były mniej odporne na wodę, albo jakoś trochę rozlewały na papierze (jak
    > się dobrze przyglądnąć). Ale może nie spotkałem dobrych, bo zwykle
    > miałem oryginały.

    Nic z tych rzeczy nie stwierdziłem, aczkolwiek ActiveJety najtańszymi z
    zamienników nie są - może przy tych całkiem najtańszych (po 4-5 PLN) się
    zdarza; ja płacę średnio coś koło 13 PLN/szt. i jest OK.

    > Czy te droższe są tak dobre jak oryginały?

    Przy moich zastosowaniach zdecydowanie tak.

    > Pozdrawiam,
    > Marcin Sz.

    Pozdrawiam,
    Kuba