    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: urzadzenie wielofunkcyjne
    Date: Thu, 15 Apr 2010 13:32:02 +0300

    Dnia 15-04-2010 o 03:09 Kuba napisał na pl.comp.pecet:

    > Wiesz, zasadniczo zanim ta głowica padnie (masz 2 lata
    > gwarancji/rękojmi, więc koszt eksploatacji należy uwzględnić w dłuższym
    > okresie) to oszczędności na materiałach eksploatacyjnych z nawiązką
    > pozwolą na zakup nowego urządzenia.

    Jeżeli w serwisie udowodnią, że używałeś zamienników - nici z gwarancji.
    Co do oszczędności to się zgodzę, pod warunkiem, że ktoś dużo drukuje.

    > Zobacz sobie jakiegoś HP, ile kosztuje komplet atramentów - czarny plus
    > kolorowe to wychodzi (szybko sprawdzone na Allegro) 150-200 PLN.
    > Do Brothera komplet dobrej jakości zamienników kupisz za 40-50 PLN, a
    > można jeszcze sporo taniej.

    No widzę tę różnicę, szczególnie w tych najnowszych HP.

    > Pytanie zasadnicze, czy komplet atramentów starcza Ci na miesiąc czy na
    > rok? Pytanie ile w tym czasie na eksploatację wydałeś...

    Ze mną jest bardzo dobrze. Przyzwoite regenerowane tusze 2X42ml mogę kupić
    za 30zł :) Jeżeli tusz nie wyschnie lub wycieknie - rok z głowy.
    Gorzej jak już będę musiał się z nią pożegnać...

    W każdym razie dzięki za wszystkie informacje.

    WiesłaW
    Opera Mail