  • Data: 2010-04-12 11:10:16
    Temat: Re: urzadzenie wielofunkcyjne
    Od: Kuba <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WiesłaW pisze:

    > Wydawać by się mogło, że te Brothery to jakieś idealne urządzenia.
    > Tymczasem nic nie piszesz(cie) o wadach. Od razu mówię, że nie miałem
    > kontaktu z Brotherami, ale czytając dane techniczne nasuwa się
    > kilka pytań.
    > 1. Jeżeli tusze takie tanie, to znaczy że nie posiadają głowicy
    > drukującej. Ponieważ miałem taki przypadek z Canonem (koszt głowicy
    > przekraczał cenę drukarki) zapytam - ile kosztuje taka głowica do
    > Brothera jeśli w ogóle jest wymienialna, a może jest wieczna? :)

    Bladego pojęcia nie mam o kosztach wymiany, drukuję (nawet sporo) na
    zamiennikach (głównie ActiveJet) od września 2007, jest OK, problemów zero.

    Praktycznie w każdej drukarce taniej jest kupić nową maszynkę niż
    wymieniać głowicę, ale zanim ta padnie sprzęt zużyje się fizycznie i
    moralnie.
    ;)

    > 2. Czy da się drukować jeżeli zabraknie jakiegoś tuszu?

    Tak, bez problemu.

    > 3. Ponieważ drukarka podobno czyści głowice automatycznie (musi być
    > cały czas pod napięciem), po jakim czasie zużyje ten tusz nie drukując
    > nic i ile bierze prądu przy takim czuwaniu?

    Pobiera jakieś tam minimalne ilości do czyszczenia, w ilościach zupełnie
    pomijalnych z tego co widzę po "schodzeniu" atramentu.

    Co do prądu - wystarczy że jest podłączona do prądu żeby automatyczne
    czyszczenie uskutecznić, nie musi być "włączona".
    A ile tego prądu bierze, ciężko powiedzieć, na rachunku różnicy nie widzę.
    ;P

    Pozdrawiam,
    Kuba