    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: urządzenie sterujące włączeniem wyłączeniem prądu
    Date: Tue, 20 Sep 2011 10:42:08 +0200
    <d...@4...com> <j55g6q$doo$1@news.onet.pl>
    <n...@4...com> <j55hpg$jmk$1@news.onet.pl>
    <c...@4...com> <j55j2p$o3m$1@news.onet.pl>
    <9...@m...uni-berlin.de> <j55lmk$1l7$1@news.onet.pl>
    <j57j5j$174$1@news.onet.pl> <j57pie$mp2$1@news.onet.pl>
    <j57ukb$89u$3@news.onet.pl> <j57v0h$974$1@news.onet.pl>
    <r...@4...com> <j581df$ha8$1@news.onet.pl>
    <j583dc$oau$1@news.onet.pl> <j5865b$1uq$1@news.onet.pl>
    <j588va$ah8$1@news.onet.pl>

    Am 19.09.2011 22:33, schrieb Desoft:

    > Czyli jest to w praktyce jakiś przkaźnik bezpieczeństwa

    > Całości nie przeanalizuje, bo będzie bardziej złożony od układu sterowania.
    > A przy takiej złożoności, potrzebny będzie układ kontrolujący ten układ.

    Tak dla informacji: opisywany przeze mnie w tym wątku program sterowania
    kolejki elektrycznej zawierał mniej więcej 4000 linijek kodu w
    RT-Pascalu. Z czego około 200 linijek to układ sterowania, reszta to
    asercje i symulacja. Jedna z asercji była oparta na symulacji
    rzeczywistego systemu i porównywania pozycji symulowanych i
    rzeczywistych. Dzięki temu można było wykryć poważne zmiany prędkości
    lokomotyw oraz "kradzież" lokomotywy.

    Waldek