  • Data: 2015-06-14 14:05:06
    Temat: Re: ups dla pisowskich frajerów
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2015 o 00:14, platformowe głupki pisze:
    > czy taki UPS
    > http://allegro.pl/fv-gw-24m-orvaldi-mc1500-sinus-150
    0va-1050w-i5418111167.html

    > pociągnie dwa typowe kompy,

    > jeden na P4 drugi na i7?
    moim zdaniem spokojnie.

    Miałem kiedyś podobny ups, ale firmy apc. "ciągnął" wszystko, mimo że
    moc przekraczała jego nominalne parametry. oczywiście komputery, ale
    również wiertarki, piece co i inne graty
    Teraz mam malutki, 400w. kiedyś zaczął piszczeć i nie wiedziałem
    dlaczego. moze akumulator padł? okazało się że przez pomyłkę,
    podłączyłem mu tv! Czyli normalnie prąd szedł do niego przez 2 kompy,
    ale jak się odpalało tv plazmowy, to jak któryś z kompów zaczynał
    pobierać więcej prądu - ups piszczał. Dwa kompy i tv - to za dużo na
    400watowy ups. nie 1000watowy. odnoszę wrażenie że upsy są produkowane
    według jakichś innych, starych solidnych norm
    ToMasz