  • 11. Data: 2013-12-07 11:03:28
    Temat: Re: uprzejmie donosze...
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > To Ci się tylko wydaje, że nie masz strat. Ściągnij zderzak i popatrz.

    Nie koniecznie - ja kiedyś Favoritką wjechałem w Escorta - u niego z
    bagażnika został banan, a ja miałem wgniecenie na tablicy rejestracyjnej
    1x1 cm ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2013-12-10 11:44:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 06 Dec 2013 21:52:54 +0100, w
    <52a2392e$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>, Irokez <n...@w...pl>
    napisał(-a):

    > Mi wjechała w dupę Astra, i u mnie się tylko szkło z jej lampy w zderzak
    > wbiło. Wydłubałem. Ale dziury zostały to poszła wymiana z ubezpieczenia.
    > A tam lampa, zderzak, maska, nie zauważyłem czy też nie błotnik.
    > Alfa 156 sedan ma znaczy się twardą dupę ;)

    Pewnie zależy kto wjeżdża w 156 :).
    Scenic (a może to była Meganka) pozginał mi nawet płytę w podłodze, a i szpary
    w światłach tylnych przestały być równe.
    U niego tylko lekko zderzaki po bokach zaczęły odstawać od błotników
    (wizualnie, bo rzeczywiste straty na pewno ma większe).

  • 13. Data: 2013-12-12 11:41:06
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    misiek <d...@g...pl> wrote:

    > heble w podloge, abs ochjujal - jeszcze reczny podciagnalem dla pewnosci :D
    > i jeeeb.

    Bo ABS nie służy do skracania drogi hamowania tylko przeciwdziała
    utracie kontroli nad pojazdem...

    Kiedyś czytałem (sam nie mam doświadczenia, bo nie mam ABS-u), że
    na śniegu szybciej zatrzymasz się bez ABS-u, bo ślizgające się koło
    tworzy przed sobą klin ze śniegu.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 14. Data: 2013-12-12 11:47:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-12, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > (sam nie mam doświadczenia, bo nie mam ABS-u)

    Jestes zagrozeniem na drodze, dziwne, ze jeszcze urzednicy UE nic z tym
    nie zrobili...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2013-12-12 15:59:54
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 06.12.2013 19:27, misiek pisze:
    > ze sezon zimowy uwazam za rozpoczety ...
    > zajebalem w tyl astry dzis ...0_o

    ...bo na letnich byłeś :P <--- ta buźka nie jest tu bez powodu

    --
    anacron
    aba/

  • 16. Data: 2013-12-12 16:31:42
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    >zajebalem w tyl astry dzis ...0_o

    Jesteś chyba pierwszą osobą, która przyznaje się na tej grupie
    że w kogoś wjechała, na ogół piszą ci, w ktorych ktoś wjechał.
    (co nie koniecznie musi być prawdą)

  • 17. Data: 2013-12-12 16:50:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-12 11:47, AZ pisze:

    > Jestes zagrozeniem na drodze, dziwne, ze jeszcze urzednicy UE nic z tym
    > nie zrobili...

    Tylko patrzeć jak Cavallino się weźmie za tych wrogów ludu bez ABSu i
    każe ich ogniem wypalać ku chwale ojczyzny.

    --
    MN

  • 18. Data: 2013-12-12 17:15:12
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-12 16:31, gzk pisze:

    > Jesteś chyba pierwszą osobą, która przyznaje się na tej grupie
    > że w kogoś wjechała, na ogół piszą ci, w ktorych ktoś wjechał.
    > (co nie koniecznie musi być prawdą)

    No to ja znowu zasunę przypowiastkę...
    Dawno, dawno temu ('92 albo coś koło-tego) zasuwam sobie zimą Passatem
    kombi (on się nazywał "Variant") w mieście, ze znajomym. Chyba nawet na
    zimówkach na przodzie. Nie padało od tygodnia, więc zasadnicze drogi,
    nawet te osiedlowe, oczyszczone i suche. Skręcam z takiej suchej drogi w
    bardziej podrzędną w celu zaparkowania tamże, a ta podrzędna prawie
    dziewica, nie miała kontaktu z miotłą, szuflą, czy solą, za to z wieloma
    kołami samochodowymi - i owszem. Wycelowałem w miejsce do zaparkowania,
    nogę z gazu zdjąłem już przed zakrętem, naciskam hamulec, a tu żadnej
    zauważalnej zmiany w prędkości. Znajomy widząc ewidentnie nadmierną
    prędkość pyta "co pan robi?". Odpowiadam: próbuję zaparkować. Po czym
    mój wózek delikatnie wali w zamykającą drogę Corsę i zatrzymuje się. Za
    to Corsa - rozpędziwszy się pokonuje krawężnik splantowany ujeżdżonym
    śniegiem, chodnik, po czym wali w mur i też się zatrzymuje. Wysiadamy,
    badamy sytuację. Okazuje się, że na Corsie nie ma zauważalnych znaków
    jej brykania. Ani od muru z przodu, ani od mojego zderzaka z tyłu.
    Odsuwamy Corsę (zahamowaną i na biegu) na jej miejsce i zapominamy o
    sprawie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 19. Data: 2013-12-12 21:46:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik gzk g...@g...pl ...

    > Jesteś chyba pierwszą osobą, która przyznaje się na tej grupie
    > że w kogoś wjechała, na ogół piszą ci, w ktorych ktoś wjechał.
    > (co nie koniecznie musi być prawdą)

    Nie wydaje mi sie to prawdą.

  • 20. Data: 2013-12-16 14:25:58
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Jestes zagrozeniem na drodze, dziwne, ze jeszcze urzednicy UE nic z tym
    > nie zrobili...

    Zrobią zrobią.

    I w sumie dobrze, nawet doświadczony kierowca nie zastąpi ABS-u.

    http://motogof.tumblr.com/