eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmuporczywe "głuche" i anonimowe telefony › Re: uporczywe "głuche" i anonimowe telefony
  • Data: 2009-09-11 16:33:25
    Temat: Re: uporczywe "głuche" i anonimowe telefony
    Od: r...@m...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Koleżanka skarży mi się, że ktoś ciągle wydzwania do niej, najczęściej
    > nic nie mówiąc, zawsze ukrywając nr telefonu.
    > Omijając szczegóły to wygląda na to, iż ktoś celowo, z rozmysłem,
    > perfidnie, konsekwentnie i wytrwale próbuje jej grać na nerwach.
    >
    > Pytanie: czy ofiara takich poczynań jest całkowicie bezbronna, co może
    > uczynić aby zidentyfikować i ukarać sprawcę?
    > Czy operator w uzasadnionych przypadkach może abonentowi ujawnić
    > stosowne wpisy w bazie danych? Albo czy zgłoszenie tego na policję coś
    > da?
    >
    Nie wiem czy TPsa oferuje taką usługę, ale na centrali powinno być możliwe
    zablokowanie połączeń przychodzących od numerów z ukrytym CID.
    Rzecz jasna, wtedy dodzwonią się tylko ci, których numer jest wyświetlany.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: