  • 31. Data: 2010-07-16 07:00:20
    Temat: Re: upał - ciuchy
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał

    > Albo texowe ciuchy sa bardziej przewiewne jak sie otworzy wentylacje :)

    Zwłaszcza jak masz membrane na stałe ;-))))

    --
    OGONek~

  • 32. Data: 2010-07-16 07:02:46
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > Kask z podniesiona szczeka, buzzerek siatkowy Utiki zalozony na t-shirta,

    O jesuuuuu - o kasku juz pisalem wczesniej, buzerek bez kurtki nic Ci nie
    pomoze. Jak myslisz co sie stanie przy szlifie? Buzerek sie porwie i ci
    ochraniacze odpadną. Buzerek musi byc czymś przykryty (kurtką).

    OGONek~

  • 33. Data: 2010-07-16 07:06:33
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    OGONek~ napisał(a):
    > Buzerek musi byc czymś przykryty (kurtką).

    Albo czarnym workiem. Bedzie jak znalazl.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 34. Data: 2010-07-16 07:34:48
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > Albo czarnym workiem. Bedzie jak znalazl.

    Jesli worek bedzie z cordury to moze być.

    --
    OGONek~

  • 35. Data: 2010-07-16 08:04:28
    Od: n...@s...com

    On Fri, 16 Jul 2010 08:53:02 +0200, "OGONek~"
    <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> wrote:

    >Co Ty ludziom doradzasz kolego?

    Jak przetrwac upaly.

    >Przeczytaj sobie w instrukcji kasku szczekowego. Nigdy w nim nie wolno jezdzic z
    >otwartą szczęką.

    A ja mam to w dupie i jezdze z podniesiona szczeka.

    >Drobny szlif i Ci moze kark skręcić!!!!

    a jak pot zaleje oczy to moze leb obciac paka ciezarowki pod ktora sie
    wjezdza.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 36. Data: 2010-07-16 08:14:02
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    W dniu 2010-07-16 09:02, OGONek~ pisze:

> [...]
    > nie pomoze. Jak myslisz co sie stanie przy szlifie? Buzerek sie porwie i
    > ci ochraniacze odpadną. Buzerek musi byc czymś przykryty (kurtką).

    Co do kasku, to "patrz odpowiedz newroma". Podejmuje ryzyko i przy
    predkosciach korkowo-miejskich jezdze z podniesiona szczeka, bo tylko
    tak daje rade zniesc upal. Predkosci rzedu 30-40 km/h, wiec moze w razie
    fikolka tak od razu lba nie urwie. Jesli tylko mam wolna przestrzen i
    rozpedzam sie bardziej, to od razu szczeka w dol i jechane z opuszczona.

    Co do buzzerka, wszystkie ochraniacze sa jeszcze mocowane tasmami, wiec
    moze chwilke wytrzymaja. Jesli na buzzer mialbym zalozyc jeszcze kurtke
    to... mozna zdechnac zanim sie ruszy. Nie wiem czy kiedykolwiek
    probowales, ale siatka z ktorej jest zrobiony buzzer w polaczeniu z
    zalozona na wierzch kurtka teksowa tworzy taki kompres, ze od razu
    zaczynasz popadac w szok termiczny z przegrzania.

    Pytanie bylo "Jak sie ubieracie w te upaly do miasta?" wiec odpisalem, a
    przekonywac kogokolwiek do swojego podejscia nie mam zamiaru, bo uwazam,
    ze kazdy sobie sam powienien zdecydowac, to jego broszka, a ja ze
    zbawiania swiata juz wyroslem.

    A goraco jak bylo tak jest...

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 37. Data: 2010-07-16 10:35:20
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

> [...]
    > razu lba nie urwie. Jesli tylko mam wolna przestrzen i rozpedzam sie bardziej,
    > to od razu szczeka w dol i jechane z opuszczona.

    A nie lepiej by bylo w takim razie jezdzić w "orzechu" ?
    Własnie w tym jest problem ze szczekowcem z otwartą szczeką można sobie zrobic
    krzywdę w taich sytuacjach w których bez kasku być moze nic by Ci się nie stało.
    Po to tylko to napisałem żeby ostrzec nieświadomych tego ludzi. A każdy niech
    sobie jeździ jak chce :-)

    OGONek~

  • 38. Data: 2010-07-16 11:00:46
    Od: n...@s...com

    On Fri, 16 Jul 2010 12:35:20 +0200, "OGONek~"
    <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> wrote:

    >A nie lepiej by bylo w takim razie jezdzić w "orzechu" ?

    lepiej w baincapie, ale nie mam zadnego

    >Własnie w tym jest problem ze szczekowcem z otwartą szczeką można sobie zrobic
    >krzywdę w taich sytuacjach w których bez kasku być moze nic by Ci się nie stało.

    A na motorze mozna sobie zrobic krzywde w takich sytuacjach w ktorych
    w aucie byc moze nic by sie nie stalo!

    >Po to tylko to napisałem żeby ostrzec nieświadomych tego ludzi. A każdy niech
    >sobie jeździ jak chce :-)

    A ja sobie sciagnalem intrukcje do szczekowca od airoha i slowa w niej
    nie ma ze jazda w otwartym kasku szczekowym jest smiertelnie
    niebezpieczna. Moze po prostu wywal szuja i kup cos co gwarantuje
    bezpieczenstwo. Po czym ciesz sie jazda z otwarta przylbica!

    pozdr
    newrom dobra rada ;)

  • 39. Data: 2010-07-16 11:11:43
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > niebezpieczna. Moze po prostu wywal szuja i kup cos co gwarantuje
    > bezpieczenstwo. Po czym ciesz sie jazda z otwarta przylbica!

    Pieprzę szczękowce ;-) Moja szuja Z-One jest tak zwentylowana ze sie nie musze
    martwić o ugotowanie braina ;-)
    Cieszę się jazdą w starej szui :P

    OGONek~

    ps. Co do jazdy motocyklem to faktycznie ona jakas taka niebezpieczna jest :P
    (dla niektórych zwłaszcza) :P

  • 40. Data: 2010-07-16 11:20:34
    Od: n...@s...com

    On Fri, 16 Jul 2010 13:11:43 +0200, "OGONek~"
    <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> wrote:

    >Pieprzę szczękowce ;-)

    To dolacz do weekendowego marszu gejow, lesbijech i tych co pieprza
    szczekowce :P

    > Moja szuja Z-One jest tak zwentylowana ze sie nie musze
    >martwić o ugotowanie braina ;-)

    Jak latwo wady (pizdzenie w kasku) zamianic w zalete (dobra wentylacja
    ) ;)

    pozdr
    newrom