  • Data: 2005-07-27 18:54:46
    Temat: Re: unikod
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Myszka napisał(a):

    > [...]
    >
    > [...]
    >
    > Napisz proszę, jeszcze, parę ciepłych słów na temat obrazków
    > ascii robionych w jedynie słuszny i koszerny sposób (to znaczy
    > fontem Arial :-). Proszę...

    Wiesz, uwielbiam ASCII ART. W zamierzchłych czasach sam dokonywałem
    twórczości artystycznej, np. na najlepszych minikomputerach MERA 303
    (TTY) czy 305 (DZM). Niejednokrotnie, z braku fizycznego dostepu do
    maszyny dzieła były przygotowywane offline przy użyciu tasiemki
    papierowej i odpowiednio spreparowanych szczypiec konduktorskich :-P

    Niemniej zdjęcia z wakacji wolę oglądać w trybie graficznym 1024 x 768,
    32 bity koloru. Chyba się juz starzeję ;-)

    M.