  • 11. Data: 2018-07-04 02:23:36
    Temat: Re: unifikacja kolorow znakow drogowych?
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    No nienormalne, Norwegia ma białe tło na ograniczeniach prędkości

  • 12. Data: 2018-07-04 08:35:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-02 o 20:20, J.F. pisze:

    > Zreszta caly ten "pedestrian only" ciekawy - widac caly przekrój
    > filozofii gender :-)
    W UK zmienią znak, aby nie urażać muzułmanów? :-)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_European
    _road_signs#/media/File:UK_traffic_sign_545.svg

    https://www.tvp.info/37923261/wielka-brytania-40-szk
    ol-zabronilo-uczennicom-noszenia-spodniczek

    Robert

  • 13. Data: 2018-07-04 09:03:23
    Od: alberciq <n...@g...pl>

    W dniu 02.07.2018 o 00:28, Pszemol pisze:
    > Myslalem, ze takie sprawy jak kolor znakow drogowych sa ujednolicone w
    > calej Europie...
    >
    > Tymczasem guzik prawda: jestem teraz w Islandii i zamiast blałego tła na
    > znakach zakazu (np zakaz zawracania, zakaz wjazdu) lub na znakach z limitem
    > prędkości tło jest żółte!!!
    >
    > Co jest grane? W innych państwach też są różne kolory?

    oj tam, to jest pikuś
    wystarczy się do Czech przejechać gdzie to odwrotnie niż u nas są
    oznaczone autostrady i drogi 'zwykłe'. U nas autostrady są na niebiesko
    a zwykłe na zielono, a u sąsiadów odwrotnie, można się zdziwić i
    pomieszać na rozjazdach.

  • 14. Data: 2018-07-04 10:17:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >W UK zmienią znak, aby nie urażać muzułmanów? :-)
    >https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Europea
    n_road_signs#/media/File:UK_traffic_sign_545.svg

    Cos w tym jest.

    >https://www.tvp.info/37923261/wielka-brytania-40-sz
    kol-zabronilo-uczennicom-noszenia-spodniczek

    Nauczycielkom tez zabronili ?

    J.

  • 15. Data: 2018-07-04 11:32:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    yabba <g...@g...com> wrote:
> [...]
    lista/241201-Znak-B-6-Zakaz-wjazdu-ciagnikow-rolnicz
    ych.htm

    >No właśnie nie taki - poza żółtym tłem ciągnik jest przekreślony
    >ukośną
    >czerwoną kreską...
    >https://goo.gl/images/6HwTwa

    dobrze sie domyslam - obowiazuje w godzinach szczytu ... ciagniki za
    wolno jezdza ?

    J.

  • 16. Data: 2018-07-04 22:04:26
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    lista/241201-Znak-B-6-Zakaz-wjazdu-ciagnikow-rolnicz
    ych.htm

    > dobrze sie domyslam - obowiazuje w godzinach szczytu ... ciagniki za
    > wolno jezdza ?

    Niestety nie znam języka Wikingów, więc nie zaprzeczam i nie potwierdzam :)

  • 17. Data: 2018-07-05 10:36:26
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-07-04 o 09:03, alberciq pisze:

> [...]
    > oznaczone autostrady i drogi 'zwykłe'. U nas autostrady są na niebiesko
    > a zwykłe na zielono, a u sąsiadów odwrotnie, można się zdziwić i

    Podobnie jest w Szwajcarii.
    T.

  • 18. Data: 2018-07-05 11:31:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-07-04 o 11:32, J.F. pisze:
> [...]
    ych.htm

    > dobrze sie domyslam - obowiazuje w godzinach szczytu ... ciagniki za

    W dni robocze w godzinach szczytu. W Warszawie są takie zakazy dla
    ciężarówek.

    MJ

  • 19. Data: 2018-07-05 23:21:31
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 02.07.2018 o 00:28, Pszemol pisze:
    > Myslalem, ze takie sprawy jak kolor znakow drogowych sa ujednolicone w
    > calej Europie...

    Naprawdę uważacie, że z powodu różnego koloru tła znaków (czy to
    informacyjnych, czy zakazu, czy ostrzegawczych) wynika jakieś
    niebezpieczeństwo? Macie problem ze zrozumieniem ich znaczenia z tego
    powodu?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 20. Data: 2018-07-05 23:28:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-07-2018 o 23:21, LEPEK pisze:

> [...]
    > informacyjnych, czy zakazu, czy ostrzegawczych) wynika jakieś
    > niebezpieczeństwo? Macie problem ze zrozumieniem ich znaczenia z tego

    W Hameryce ludzie głupieją z natury, emigranic w szczególnosci, więc nie
    mierz ich europejską miarą....
    Myślisz że instrukcje do kuchenki mikrofalowej, a propos kota, powstały
    przez przypadek?