  • 21. Data: 2018-07-06 00:19:44
    Temat: Re: unifikacja kolorow znakow drogowych?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > W Hameryce ludzie głupieją z natury, emigranic w szczególnosci, więc nie
    > mierz ich europejską miarą....
    > Myślisz że instrukcje do kuchenki mikrofalowej, a propos kota, powstały
    > przez przypadek?

    A Ty wciąż nie pozbyłeś się swych kompleksów niedowartościowania i leczysz
    je w necie?

  • 22. Data: 2018-07-10 19:27:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "yabba" <g...@g...com> wrote in message
> [...]
    lista/241201-Znak-B-6-Zakaz-wjazdu-ciagnikow-rolnicz
    ych.htm

    > Chodzi Ci o to, że inny jest rysunek traktorka? Bo w swoim pierwotnym
    > poście nic nie pisałeś o czerwonej ukośnej linii.

    Generalnie u nich występuje ta ukośna linia, przekreślenies u nad nie widuję
    tego - np. przed wjazdem do tunelu przed Reykjavikiem znak zakazu wchodzenia
    pieszym: okrągły znak z czerwoną obwódką i żółtym (nie białym tłem)
    i wizerunkiem osoby w kolorze czarnym ale jest dodatkowo przekreślony.
    Podobny znak z wizerukiem jezdźca na koniu, też z przekreśleniem...
    Nasz zakaz ruchu pieszych (bez przekreślenia) nie jest już tak wymowny
    i trzeba się uczyć do prawa jazdy aby wiedzieć co oznacza. Przekreślenie
    jest bardziej intuicyjne i przemawia nawet do ludzi bez kursu na pj.

  • 23. Data: 2018-07-10 19:30:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 24. Data: 2018-07-10 23:41:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 10 Jul 2018 12:27:45 -0500, w <pi2qes$g3r$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Podobny znak z wizerukiem jezdźca na koniu, też z przekreśleniem...
    > Nasz zakaz ruchu pieszych (bez przekreślenia) nie jest już tak wymowny
    > i trzeba się uczyć do prawa jazdy aby wiedzieć co oznacza.

    Nie, bo już w szkole podstawowej będziesz wiedział, że czerwona obwódka to
    zakaz dla tego co narysowane, a przekreślenie to koniec zakazu.

  • 25. Data: 2018-07-11 07:04:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Jul 2018 22:19:44 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > A Ty wciąż nie pozbyłeś się swych kompleksów niedowartościowania i leczysz
    > je w necie?

    Tak nawiasem mowiac - niedawna sprawa u nas dziecko zatrzasnelo sie w
    pralce - zmarl.
    http://trojmiasto.eska.pl/newsy/trzylatek-zatrzasnal
    -sie-w-pralce-podczas-zabawy-w-chowanego-teraz-walcz
    y-o-zycie/726279

    Swoja droga - zamknac drzwiczki za soba to chyba niemozliwe -
    dziewczynka pomogla ?

    Policjantka zatrzasnela sie w lazience
    https://www.wprost.pl/swiat/10134048/tragiczna-smier
    c-w-hotelu-emerytowana-policjantka-zatrzasnela-sie-w
    e-wnece-prysznicowej.html

    Zaczyna sie i u nas ?

    J.

  • 26. Data: 2018-07-16 16:52:25
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 10.07.2018 o 23:41, r...@k...pl pisze:
    > a przekreślenie to koniec zakazu.

    Ale już bez czerwonej obwódki (wyjątek UK i Irlandia).

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 27. Data: 2018-07-17 05:04:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > Nie, bo już w szkole podstawowej będziesz wiedział, że czerwona
    > obwódka to zakaz dla tego co narysowane, a przekreślenie to koniec
    > zakazu.

    Jasne, dlatego bo dostajesz świadectwa z czerwonym paskiem, no nie?
    Kto się uczy w szkole podstawowej znaków drogowych?
    I kto je pamięta ze szkoły jak jest dorosłym??

    A jesli nawet, to będzie interpretował odwrotnie znaki w Islandii :-P

  • 28. Data: 2018-07-17 05:05:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grzegorz Tomczyk" <g...@N...wp.pl> wrote in message

    > Ale już bez czerwonej obwódki (wyjątek UK i Irlandia).

    Ciekawe jak koniec zakazu wyglądać będzie w Islandii...
    Bo zakazy są najwyraźniej takie jak koniec zakazu u nas.

  • 29. Data: 2018-07-17 05:09:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > pralce - zmarl.
    > http://trojmiasto.eska.pl/newsy/trzylatek-zatrzasnal
    -sie-w-pralce-podczas-zabawy-w-chowanego-teraz-walcz

    Myślę, że gdyby ten trzylatek przeczytał instrukcję obsługi,
    jak chciał Cavallino, to by przeżył... ale pewnie był emigrantem :-(

> [...]
    >

    > Policjantka zatrzasnela sie w lazience
    > https://www.wprost.pl/swiat/10134048/tragiczna-smier
    c-w-hotelu-emerytowana-policjantka-zatrzasnela-sie-w

    Nic się nie zaczyna. Takie wypadki były wszędzie i zawsze będą.
    Róznica w USA jest taka, że to wolny kraj i każdy może każdemu
    wystawić sprawę sądową o zaniedbanie swoich obowiązków...
    Jak byś produkował mikrofalówki i pralki to Twój prawnik
    poinstruowałby Ciebie abyś dodał ostrzeżenia do instrukcji
    obsługi aby to na rodziców zrzucić odpowiedzialność za nie
    dawanie się bawić dzieciom w pralce bez opieki rodziców...
    Inaczej ktoś mógłby argumentować w sądzie że zaniedbałeś
    swoje obowiązki producenta w poinstruowaniu klienta
    w sposobie poprawnego użytkowania produktu :-))

  • 30. Data: 2018-07-17 07:06:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jul 2018 22:09:44 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    e-wnece-prysznicowej.html

    > Nic się nie zaczyna. Takie wypadki były wszędzie i zawsze będą.

    Wczesniej nie slyszalem.

    > Róznica w USA jest taka, że to wolny kraj i każdy może każdemu
    > wystawić sprawę sądową o zaniedbanie swoich obowiązków...

    W Angli zdaje sie tez.
    Ba - i u nas chyba tez, tylko u nas sad moze latwiej odrzucic.

> [...]
    > swoje obowiązki producenta w poinstruowaniu klienta
    > w sposobie poprawnego użytkowania produktu :-))

    no coz, prawde mowiac pomysl aby wysuszyc pieska lub kotka w
    mikrofalowce lub piekarniku moze dzieciom wpasc do glowy.
    Ale czy dzieci czytaja instrukcje ?

    Co jeszcze powinien producent w instrukcji zamiescic?

    W kazdym badz razie ktos tam z Tesli chyba zaniedbal, skoro klient
    jest przekonany, ze ona sama prowadzi :-)

    J.