  • Data: 2010-11-21 16:55:46
    Temat: Re: umowa z era mix
    Od: Kotlet <K...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > "Kotlet" ic9aga$3bk$...@i...gazeta.pl

    > Powodzenia. Jak każdy wypowie, to i operatorzy zmiękną. :)
    > (jak już mam kopać się z koniem, to tylko z takim, którego inni skopią
    > solidnie)
    >
    > Wówczas mój koniec przygody z Erą nadejdzie szybciej niżby nadszedł bez
    > podwyżki VAT.
    > Tusk będzie miał u mnie kolejny plus. :)
    >
    > Ooops... Jakkolwiek człowiek uważa, to i tak zawsze palnie jakieś
    > głupstwo... Miało być przecież bez agitacji politycznej a tymczasem
    > padło słowo plus. ;) Na dodatek w pozytywnym aspekcie/zabarwieniu. :)

> [...]

    to kwota jaka mam co miesiac minimalnie zaplacic
    , czyli przy abonamencie za 50 zl netto w mixie kwota brutto wynosi 61
    zł i wlasnie te kwote mam wpisana jako kwote miesiecznego zobowiazania.
    Wiec jezeli oni mi podwyzsza kwote z umowy powolujac sie na koniecznosc
    (w moim przypadku) ze wzgledu n azmiane stawki vat to umowe te (i
    jeszcze jedna z podobnie sformulowana) wypowiadam z winy operatora

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/