  • Data: 2009-01-28 20:11:55
    Temat: Re: umowa podczas zakupu motoru od niemiaszka
    Od: "Monster" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >Płacisz w ojro ale jak pisać? przecież umowa po naszemu więc chyba
    >przeliczyć na nasze. Moze kolega Andrzej podzieli się swoją wiedzą na
    >ten temat? jak pisał kiery brał moto od niemca grudzień 2008 to nie
    >tak dawno nie powinno się jeszcze nic zmienić, chyba że się myle.

    Zawsze pisałem cenę w Euro,urząd ma swoje tabele i po to jest kurs bankowy
    żeby sobie w razie potrzeby przeliczyli-przy motocyklach waluta
    najmniejszego znaczenia,przeciez nie płacisz akcyzy.
    Urząd celny (samochód)przelicza z Euro wg kursu z dnia umowy.

    Monster
    BMW R1100S
    Dniepr MT10 oczywiście z koszem:-)